Fastighetssamordnare
Bolagsverket, Stab / Fastighetsskötarjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla fastighetsskötarjobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bolagsverket, Stab i Sundsvall Bolagsverket i Sundsvall är en myndighet som har siktet inställt på digitalisering och innovation. Vi är drygt 600 medarbetare som varje dag arbetar för att ge företagsamma människor i Sverige möjligheten att förverkliga sina drömmar och känna trygghet i sitt företagande.
För att fortsätta vårt viktiga arbete strävar vi efter att vara en arbetsplats där vi genom mod och tillit skapar förutsättningar för medarbetare att trivas och utvecklas. Var med och bygg vår framtid!
Publiceringsdatum2023-09-15ArbetsuppgifterTjänsten som fastighetssamordnare är placerad på HR- och fastighetsenheten. Du kommer att ingå i ett team som tillsammans planerar för och koordinerar egna respektive leverantörers förändringsarbeten i huset. Här ingår att ta in offerter, göra beställningar av åtgärder inom ramen för tilldelad budget, boka in hantverks- och servicebesök samt följa upp resultaten utifrån kvalitet och fakturering. Det kan gälla möbler, andra inventarier, ombyggnationer, inpassering, mekaniska lås, brandskydd etc.
Du kommer också att ansvara för olika avtal som är kopplade till verksamhetens ansvarsområden.
I dina arbetsuppgifter ingår även:
• kravställning av tjänster och produkter som avser fastighetsområdet i samarbete med myndighetens upphandlare samt att följa upp leverans och kvalitet enligt gällande avtal.
• kontroll av fastighetsrelaterade kostnader och tjänster innan attest för utbetalning.
Du har ansvarar också för:
• brandsäkerhet och operativt säkerhetsarbete kopplat till skalskyddet och du kommer även att omfattas av teamets larmkontaktlistor gentemot externa parter.
• nyckelhantering och passagesystem, som en del av den fysiska säkerheten.
• operativt arbete exempelvis inom post- och godshantering, sop- och återvinningshantering, omflyttningar i fastigheten och felavhjälpande servicearbete och underhåll.
KvalifikationerVi söker dig som har treårig gymnasial utbildning och minst tre års arbetslivserfarenhet från liknade arbete. Har du dessutom erfarenhet från att arbeta inom statlig förvaltning med inriktning mot brandskydd och fysisk säkerhet är det meriterande.
För att lyckas i rollen krävs det att du är lösningsorienterad samt att du organiserar och planerar ditt arbete på ett effektivt sätt och kan arbeta självständigt. Du har förmåga att föra fram din talan och det är viktigt att du har en god prioriteringsförmåga. Det är viktigt att du tycker om att arbeta i team och värdesätter samarbete högt.
Att kommunicera obehindrat på svenska i både tal och skrift är ett krav och att du har en förmåga att anpassa dig och bemöta människor på ett respektfullt sätt. Du behöver ha en god vana att arbeta i office-paketet och om du dessutom har erfarenhet av säkerhetssystem ser vi detta som meriterande.
ÖVRIGT
Vi strävar efter att vara en arbetsplats där det finns goda förutsättningar att ta hand om sin hälsa. Därför erbjuder vi bland annat friskvårdbidrag och friskvårdstimme samt massage och gym i våra lokaler i Sundsvall.
Läs mer om alla våra förmåner på bolagsverket.se/om/oss/jobb.
Vi undanber oss alla erbjudande om rekryterings- och annonshjälp.
Ersättning Enligt avtal.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-10-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "AD 4376/2023".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bolagsverket (org.nr 202100-5489)
Arbetsplats Bolagsverket, Stab
Kontakt Enhetschef HR- och fastighet
Lena Munther
+46 70-282 52 13 Jobbnummer 8116673
Observera att sista ansökningsdag har passerat.