Fastighetsingenjör/Förvaltare
Borgholms kommun, Kommunledningskontor / Administratörsjobb / Borgholm
2017-02-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Fastighetsingenjör/Förvaltare" (publicerad 2017-07-17) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Borgholm,
Mönsterås,
Kalmar,
Mörbylånga,
Oskarshamn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Borgholms kommun, Kommunledningskontor i Borgholm Borgholms kommun omfattar norra delen av Öland - solen och vindarnas ö. Centralorter är Borgholm, Köpingsvik och Löttorp. De största näringsgrenarna i kommunen är besöksnäringen och lantbruket. Borgholms kommun har drygt 10 900 åretruntboende invånare och över två miljoner besökare varje år.
Vi erbjuder en mångfald av yrkesområden och en mängd viktiga jobb. Hos oss arbetar ca 1000 medarbetare fördelat på fyra förvaltningar och två kommunala bolag. Vi arbetar aktivt för att vara en attraktiv arbetsgivare med bra anställningsvillkor och en god arbetsmiljö. I vårt arbete utgår vi från våra värdeord: Välkomnande-Utvecklande-Tillsammans.
Som medarbetare hos oss erbjuder vi dig bl.a. ett roligt och utvecklande arbete, trevliga och kompetenta kollegor, en mycket aktiv personalförening.
Vi söker ständigt nya medarbetare som vill vara med och bidra till Borgholms kommuns utveckling! Vill du bli en av oss? Varmt välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2017-02-28ArbetsuppgifterDina arbetsuppgifter blir fastighetsförvaltning, projekt- och byggledning samt underhållsplanering.
Du kommer att vara en nyckelperson i kommunens fastighetsfrågor och vara drivande i att utveckla kommunens processer inom ansvarsområdet fastigheter. Arbetet är rörligt, skiftande och du träffar mycket människor såväl hyresgäster, externa kontakter och arbetskamrater.
KvalifikationerVi söker dig som har en högre byggteknisk utbildning och/eller motsvarande erfarenhet.
Du är serviceinriktad och har bygg-, installations-, eller förvaltningsbakgrund med god teknisk kunskap om fastigheter.
Du tycker om att arbeta i team, men är samtidigt van vid att ta egna initiativ och driva egna projekt.
Meriterande är kunskap i fastighetsekonomi och Lagen om offentlig upphandling (LOU), samt erfarenhet av att jobba i offentlig förvaltning. Likaså är erfarenhet av Auto-Cad meriterande.
B-körkort är ett krav.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
ÖVRIGT
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.
Som medarbetare hos oss erbjuder vi dig bl.a. ett roligt och utvecklande arbete, trevliga och kompetenta kollegor, en mycket aktiv personalförening och möjlighet till löneväxling.
Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt personuppgiftslagen.
OBS: Skicka INTE din ansökan via E-post eller brev.
Vi söker ständigt nya medarbetare som vill vara med och bidra till Borgholms kommuns utveckling! Vill du bli en av oss? Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Dagtid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde snarast eller efter överenskommelse.
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-21
Ange följande referens när du ansöker: A657684
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLars-Gunnar Fagerberg 0485-88025
Maria Drott 0485-88100
FöretagBorgholms kommun, Kommunledningskontor
AdressBorgholms kommun, Kommunledningskontor
Box 52
38721 BORGHOLM
Kontorsadress38721 Borgholm
Jobbnummer 3345337
Observera att sista ansökningsdag har passerat.