Fastighetsförvaltare till Helsingborg
Willhem Påarp AB / Administratörsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Willhem Påarp AB i Helsingborg Willhem är ett bostadsbolag med starkt fokus på hög kundservice och trygghet i boendemiljön. Vi äger och förvaltar cirka 26 000 hyreslägenheter och finns på 13 orter i Svergie. Hos oss kommer du att arbeta i Helsingborg på Stattena centrum tillsammans med 17 kollegor i en öppen och prestigelös miljö. Inom ramen för ett hållbart arbetsliv erbjuder vi förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag, kompetensutveckling, regelbundna trivselaktiviteter och stora möjligheter att kunna påverka din arbetsdag.
Läs mer om oss, vår historia och våra värderingar på
http://story.willhem.se/Din vardag
Willhem i Helsingborg har sedan april 2017 startat förvaltning i egen regi och har sedan dess gjort flertalet nyförvärv. Vi har haft en fantastisk tillväxtresa och vår ambition är att vara det ledande privata bostadsbolaget. Vi söker nu en vikarierande fastighetsförvaltare för ett uppdrag på ca 1 år.
Willhem Helsingborg förvaltar ca 2300 lägenheter fördelade på två förvaltningsområden. Som fastighetsförvaltare har du resultat- och personalansvar för bovärdar och förvaltningsassistenter för ett tilldelat förvaltningsområde. Ansvaret innebär både tekniskt och ekonomiskt ansvar för fastigheterna genom ett aktivt arbete med att optimera uthyrning-, ärende- och skötselprocesserna.
Du kommer ha ett mycket nära samarbete med övriga fastighetsförvaltare, bovärdar, förvaltningsassistenter samt projektledare. Du rapporterar till Fastighetschefen och ingår i Helsingborgs interna ledningsgrupp.
Dina huvudsakliga ansvarsområden:
• Upprätta och fullfölja affärsplaner för förvaltningsområdet
• Styrning och uppföljning av intäkter- och kostnader
• Ta fram underlag för budget och prognoser
• Ledning av bovärdar och förvaltningsassistenter
• Utveckla och upprätthålla en hög servicekänsla i den egna gruppen
• Planera och följa upp NKI-åtgärder
• Uppföljning av ärenden så att uppsatta mål nås
• Effektivisera och optimera områdets fastigheter avseende värme, vatten, el och avfallshantering
• Ansvara för att myndighetsbesiktningar genomförs och att åtgärder vidtas så att myndighetskrav tillgodoses
• Utveckla relationer till våra hyresgäster, medarbetare, entreprenörer och myndigheter
Publiceringsdatum2019-03-01ProfilVi söker dig som har goda ledaregenskaper och har en eftergymnasial utbildning eller likvärdig kompetens inom fastighetsområdet. Det är meriterande om du har något eller några års erfarenhet av arbete inom fastighetsförvaltning. Vi välkomnar även sökande som nyligen studerat till fastighetsförvaltare eller likvärdigt. God datorvana är en självklarhet.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person tycker du om att arbeta med och leda andra människor 0ch du har ett kundorienterat arbetssätt. Du är målinriktad, gillar förändringar och har ett eget driv.
B-körkort är ett krav.
Tycker du dessutom att det är stimulerande att ta eget ansvar och vill vara med och påverka i en föränderlig miljö med korta beslutsvägar? Då kan det här vara rätt jobb för dig!
Så ansöker duVälkommen med din ansökan via
http://jobb.willhem.se/ senast den 15 mars. Vid frågor kring tjänsten kontakta Fastighetschef Sonja Ståhl via mail
sonja.stahl@willhem.seTillträde: Enligt överenskommelse
Varaktighet/Arbetstid: Vikariat på ca 1 år
Lön: Fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagWillhem Påarp AB
Jobbnummer 4643203
Observera att sista ansökningsdag har passerat.