Fastighetsförvaltare för uppdrag i Stockholm

Randstad Sweden Group AB / Företagsekonomjobb / Stockholm
2019-03-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Fastighetsförvaltare för uppdrag i Stockholm" (publicerad 2019-04-26) ⬅️


Visa alla företagsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad Sweden Group AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Fastighetsförvaltare
Vi söker nu en fastighetsförvaltare till en nyckelposition inom en stor organisation i Stockholm. Med detta givande uppdrag får du som förvaltare chansen att vidareutveckla dina ekonomiska- och sociala kompetenser, samtidigt som du bygger på ditt CV med attraktiv erfarenhet!
Har du en kvalificerad högskole- eller yrkesutbildning, samt tidigare arbetslivserfarenhet som förvaltare? Då ser vi fram emot din ansökan, redan idag!

Omfattning: Heltid, kontorstid. Start 2019-04 och med uppdrag till och med 2019-08, med möjlighet till förlängning.

Publiceringsdatum
2019-03-29

Dina arbetsuppgifter
I rollen som fastighetsförvaltare kommer du att verka inom ramen för gällande hyresavtal. Du ansvarar för fastighetens ekonomi, kunder och dess långsiktiga underhållsplanering. Du kommer att samverka med fastighetsvärdar, förvaltningsområdeschef och berörda avdelningar inom organisationen för att skapa kundnytta och bibehållna fastighetsvärden.

Arbetsuppgifter
• Ansvara för budget och genomföra investeringar i enlighet med verksamhetens mål.
• Aktivt möta kund och genomföra behovsanalyser
• Analysera, upprätta och löpande uppdatera plan för långsiktigt underhåll.
• Aktivt arbeta med skadeförebyggande insatser och hållbarhetsfrågor.
• Utföra utredningar av fastigheter och ta fram skriftliga underlag.
Med detta uppdrag får du en bred roll inom en organisation som kännetecknas av en stark gemenskap och ett nära ledarskap. Här ges du möjlighet till ett direkt inflytande i verksamheten, samtidigt som du växer och utvecklas.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Kvalifikationer
Här behöver du:

• Högskoleutbildning, alternativt minst två (2)-årig kvalificerad yrkesutbildning (KY)
• Tre (3) till fyra (4) års tidigare arbetslivserfarenhet som förvaltare.
• Tidigare erfarenhet av fastighetsekonomi, budgetansvar och fastighetsrelaterade IT-system.
• Körkort B-behörighet.

För den här tjänsten söker vi dig som har lätt för att samarbeta med andra aktörer, både internt och externt. Vi tror att du har en god problemlösningsförmåga och kan planera ditt arbete samt se nya lösningar.
Har du dessutom ett öga för att kunna se och förstå behov både för kund och egen verksamhet? Då kommer du att bli en uppskattad kollega hos oss.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad ett av världens största företag inom rekrytering och bemanning. Vi hjälper både stora och små organisationer att hitta rätt personal. Det innebär att vi kan erbjuda hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Så oavsett om du söker extrajobb eller fast anställning har du hamnat helt rätt. Vi har goda möjligheter att hitta rätt karriärvägar för just dina önskemål.

Sista dag att ansöka är 2019-04-05, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: | Sofia Åhlin | sofia.ahlin@randstad.se [ mailto:sofia.ahlin@randstad.se ] |

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-05
Ange följande referens när du ansöker: 201212054
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Åhlin sofia.ahlin@randstad.se

Företag
Randstad Sweden Group AB

Adress
Randstad Sweden Group AB
Regeringsgatan 65
11156 STOCKHOLM

Kontorsadress
Regeringsgatan 65, 11156 STOCKHOLM

Jobbnummer
4700092

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad Sweden Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad Sweden Group AB: