Fastighetsassistent/fordonssamordnare

Vivab / Administratörsjobb / Falkenberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Falkenberg, Varberg, Halmstad, Laholm, Båstad eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Vivab i Falkenberg, Varberg eller i hela Sverige

Vatten & Miljö i Väst AB jobbar för en hållbar framtid med rent vatten, friskare hav och minskade avfallsmängder i Varberg och Falkenberg. Från våra vattenverk levererar vi ett dricksvatten av högsta kvalitet och vi strävar efter minsta möjliga miljöpåverkan från våra reningsverk. Vi ansvarar även för avfallshanteringen i våra kommuner, där återvinning och återbruk är viktiga grundstenar i utvecklingen. Vår verksamhet berörs av runt 100 000 personer vilket gör oss till en av landets större aktörer inom vatten, avlopp och avfall.
En förenklad miljösmart vardag är vår vision, var med och förverkliga den du också!
Vi söker nu en fastighetsassistent/fordonssamordnare som ska utgå ifrån vårt huvudkontor i Falkenberg.


Publiceringsdatum
2018-10-17

Arbetsuppgifter
Merparten av tjänsten innebär arbete som fastighetsassistent, där du stöttar VIVABs fastighetsförvaltare. Du hjälper till att ta fram underlag för upphandling av fastighetsprojekt samt är delaktig i byggmöten och sköter projektadministration.
Du administrerar uthyrning av lokaler, uppföljning av avtal gällande städning, grönytor m.m.
Du hjälper till att planera fastigheters underhåll och kommande reparationer.
I rollen kommer du att arbeta med många sociala kontaktytor, såväl internt som externt.

Uppdraget som fordonssamordnare innebär att följa upp fordonsbeståndet och upprätthålla en utbytesplan för att uppfylla miljökraven på fossilfritt bränsle. Du tar fram upphandlingsunderlag för inköp av nya fordon samt hanterar GPS/Körjournaler.
Du tar fram och uppdaterar rutiner för bland annat besiktning och service.


Kvalifikationer
Gymnasieutbildning med bygg eller fastighetsinriktning, alternativt annan inriktning som bedöms likvärdig är ett krav.
Du behöver ha flerårig arbetslivserfarenhet inom fastighet eller administration.
Erfarenhet från byggbranschen är meriterande.
Det är viktigt att du är en god kommunikatör och uttrycker dig väl i både tal och skrift.
Du är självgående, drivande och har en mycket god administrativ förmåga, inklusive goda kunskaper i Excel. Kunskaper i ARRIGO och EXOscada är meriterande.
Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet.
Du behöver ha B-körkort och tillgång till egen bil.

ÖVRIGT
OBS! Vi undanber oss alla erbjudanden om ytterligare annonsering både i tryck och digitalt.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Dagtid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde enligt överrenskommelse.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-04
Ange följande referens när du ansöker: A814396
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Adis Jusovic 0757- 27 40 73

Företag
Vivab

Adress
Vivab
Box 110
31122 Falkenberg

Kontorsadress
Box 110 31122 Falkenberg

Jobbnummer
4407502

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Vivab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Vivab: