Fastighetsadministratör till Fastighetsägarna! - Rekrytering & Interimslösningar - Butikssäljarjobb i Borås
Fastighetsadministratör till Fastighetsägarna!
Rekrytering & Interimslösningar / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn
Visa alla jobb hos Rekrytering & Interimslösningar i Borås

Har du det ultimata ordningssinnet och är en fena på administration? Delar du dessutom vårt intresse för fastighetsbranschen och fastighetsjuridik? Vi på Fastighetsägarna välkomnar nu en fastighetsadministratör till vårt lokalkontor i Borås. Vi söker dig som uppskattar en positiv, engagerad och affärsdriven arbetsmiljö. Vill du bli en av oss? Om Fastighetsägarna
Fastighetsägarna är branschorganisationen för fastighetsföretag. Vi erbjuder spetskompetens inom bland annat juridik, förhandling, utbildning och egenkontroll. Vi är ledande inom stadsutveckling och driver på den lokala och nationella opinionen för att skapa bättre förutsättningar för landets fastighetsföretag. Vi erbjuder en inspirerande arbetsmiljö på lokalkontoret i centrala Borås. Som fastighetsadministratör hos oss blir du en del av ett dedikerat team på sex personer som verkar i en positiv atmosfär med prestigelös anda där vi stöttar varandra i det dagliga arbetet utifrån behov. Vi uppmuntrar till nya idéer för att tillsammans utveckla vår verksamhet. Som fastighetsadministratör hos oss får du möjlighet att utvecklas i en bred administrativ roll och bygga på din kunskap och bredda ditt nätverk inom fastighetsbranschen. Vi erbjuder löpande kompetensutveckling genom interna kurser och erfarenhetsutbyte med kompetenta kollegor. Vi värnar om balans mellan privatliv och arbetsliv där frihet under ansvar är centralt i din roll som fastighetsadministratör. Att ha roligt tillsammans på jobbet ser vi som en självklarhet och vi söker därför dig som vill bidra till vårt glada gäng. Läs mer om Fastighetsägarna: http://www.fastighetsagarna.se

Publiceringsdatum
2018-03-13

Arbetsuppgifter
Som fastighetsadministratör arbetar du i en bred roll med varierande arbetsuppgifter. Du arbetar i ett nära samarbete med dina kollegor och du utgör ett administrativt stöd till den interna affärsverksamheten inom förhandling. Du supporterar kontorets fastighetskonsulter och ansvarar för löpande medlemskontakt där även ärenden och viss rådgivning hanteras. Arbetet består bland annat av utskick och administration rörande hyresförhandlingar. I rollen ingår även arkivering och övrig dokumenthantering.

Tillsammans med en dedikerad kollega kommer du även vara första kontakten med fastighetsägare gällande systemfrågor i Webbverktyget Egenkontroll, som är specifikt anpassat efter medlemmarna. Vidare utbildar ni fastighetsägare i programmet genom kundmöten eller genom online-möten.

Du agerar även kontorskoordinator och ansvarar för att beställa kontorsmaterial, fika och luncher till utbildningstillfällen samt bokar konferensrum och stödjer kontoret vid fakturering.

Vi vill nu göra vårt team komplett med dig som är en kommunikativ och administrativ stjärna!

Profil
Vi söker dig som:
* Har erfarenhet i rollen som Paralegal, mäklare eller administratör gärna inom fastighetsbranschen
* Alternativt är nyexaminerad och har en relevant akademisk utbildning
* Har goda kunskaper i Officepaketet samt är en van systemanvändare
* Har goda kunskaper i tal och skrift

Som person värdesätter vi att du har ett utpräglat ordningssinne och är administrativt skicklig. Vi ser att du är en prestigelös lagspelare med servicekänsla som motiveras av att jobba i ett nära samarbete med både kollegor och kund. Du gillar att verka som spindeln i nätet samt har en förmåga att ta dig an en bred roll med varierande arbetsuppgifter. Du är positiv som person och tar gärna initiativ till att utveckla din roll och arbeta proaktivt.

Kanske är du vår nya kollega? Tveka inte att ansök redan idag då urval görs löpande!

Om Newsec Competence
Newsec Competence erbjuder kompetensförsörjning till fastighetsrelaterade företag på den svenska marknaden. Vår vision är att vara fastighetsbranschens mest kvalitetsmedvetna, lyhörda och framtidsorienterade leverantör av kompetensförsörjning med en hög personlig service.

Övrig information
I denna rekrytering samarbetar vi med Newsec Competence och har du frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Inez Andersson på 0702416798 alternativt inez.andersson@newsec.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Inez Andersson inez.andersson@newsec.se +46 70 241 67 98

Företag
Rekrytering & Interimslösningar

Adress
Rekrytering & Interimslösningar
Grev Turegatan 7
10249 Stockholm

Kontorsadress
Grev Turegatan 7, Stockholm

Jobbnummer
4017015

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rekrytering & Interimslösningar: