Fastighetsadministratör till Fastighetsägarna

Rekrytering & Interimslösningar / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rekrytering & Interimslösningar i Göteborg, Kungsbacka, Borås, Halmstad, Helsingborg eller i hela Sverige

Har du ett ordningssinne och trivs i en supporterande funktion med flera kontaktytor? Delar du dessutom vårt intresse för fastighetsbranschen? Vi på Fastighetsägarna välkomnar nu en fastighetsadministratör till vårt huvudkontor i centrala Göteborg. Vi söker dig som uppskattar en positiv, engagerad och affärsdriven arbetsmiljö. Vill du bli en del av oss?

Om Fastighetsägarna
Fastighetsägarna är branschorganisationen för fastighetsföretag. Vi erbjuder spetskompetens inom bland annat förhandling, juridik, utbildning och egenkontroll. Vi är ledande inom stadsutveckling och driver på den lokala och nationella opinionen för att skapa bättre förutsättningar för landets fastighetsföretag. Vi erbjuder en inspirerande arbetsmiljö på huvudkontoret i centrala Göteborg. Som fastighetsadministratör hos oss tillhör du förhandlingsavdelningen och blir en del av ett dedikerat team som verkar i en positiv och prestigelös atmosfär.

Som fastighetsadministratör hos oss får du möjlighet att utvecklas i en bred administrativ roll och bygga på din kunskap och bredda ditt nätverk inom fastighetsbranschen. Vi erbjuder löpande kompetensutveckling genom interna kurser och erfarenhetsutbyte med kompetenta kollegor. Vi uppmuntrar till nya idéer för att tillsammans utveckla vår verksamhet. För oss är det viktigt att värna om balans mellan privatliv och arbetsliv där frihet under ansvar är centralt i din roll som fastighetsadministratör.

Läs mer om Fastighetsägarna: http://www.fastighetsagarna.se (http://www.fastighetsagarna.se/)

Publiceringsdatum
2018-05-25

Arbetsuppgifter
Som fastighetsadministratör arbetar du i ett nära samarbete med dina kollegor och du utgör ett administrativt stöd till den interna affärsverksamheten inom förhandling. Du supporterar kontorets fastighetskonsulter och ansvarar för löpande kontakt med medlemmar, hyresgästföreningen, domstolar och andra myndigheter. Som fastighetsadministratör ansvarar du för hyresadministration inför förhandlingar och sköter dokumentering såsom förhandlingsordning och uppdragsavtal. Vidare tar du fram och iordningsställer underlag, fakturerar, skickar kallelser och för protokoll.

Profil
Vi söker dig som:

• Har erfarenhet i rollen som Paralegal, mäklarassistent, förvaltningsassistent eller administratör, gärna inom fastighetsbranschen

• Alternativt är nyexaminerad och har en relevant akademisk utbildning

• Har goda kunskaper i Officepaketet och Excel samt är en van systemanvändare

• Har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift

Som person värdesätter vi att du har ett utpräglat ordningssinne och är administrativt skicklig. Vi ser att du är en prestigelös lagspelare med servicekänsla som motiveras av att jobba i ett nära samarbete med både kollegor och kund då vi är en medlemsorganisation. Du gillar att verka som spindeln i nätet samt har en förmåga att ta dig an en bred roll med varierande arbetsuppgifter. Du är positiv som person och tar gärna initiativ till att utveckla din roll och arbeta proaktivt.

Kanske är du vår nya kollega? Tveka inte att ansök redan idag då urval görs löpande!

Om Newsec Competence
Newsec Competence erbjuder kompetensförsörjning till fastighetsrelaterade företag på den svenska marknaden. Vår vision är att vara fastighetsbranschens mest kvalitetsmedvetna, lyhörda och framtidsorienterade leverantör av kompetensförsörjning med en hög personlig service.
Övrig information
I denna rekrytering samarbetar vi med Newsec Competence och har du frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Inez Andersson på inez.andersson@newsec.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Inez Andersson inez.andersson@newsec.se +46 70 241 67 98

Företag
Rekrytering & Interimslösningar

Adress
Rekrytering & Interimslösningar
Sankt Eriksgatan 5
40429 Göteborg

Kontorsadress
Sankt Eriksgatan 5, Göteborg

Jobbnummer
4165921

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rekrytering & Interimslösningar

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rekrytering & Interimslösningar: