Färgstark & organiserad order- och säljadministratör till Ogebor
Ryska Posten Bemanning / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-03-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Färgstark & organiserad order- och säljadministratör till Ogebor" (publicerad 2017-04-11) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
Om Ogeborg:
Ogeborg är ett familjeföretag i andra generationen som arbetar med mattor och textila golvmaterial för offentlig miljö. Ogeborg samverkar med inredare, arkitekter och entreprenörer med målet att skapa vackra och hållbara kontorsmiljöer på den svenska marknaden. I tätt samarbete med säljsupportteamet skapar projektsäljarna de bästa förutsättningarna för Ogeborgs produkter på marknaden. På kontoret i Stockholm arbetar ett 10-tal medarbetare och företaget är beläget på söder i ljusa och kreativa lokaler.
Om tjänsten:
För omgående start söker vi nu för Ogeborgs räkning en färgstark och organiserad order- och säljadministratör. Tjänsten avser heltid, kontorstider måndag - fredag. Du kommer till en början att vara anställd som konsult hos Ryska Posten Bemanning men känns det bra för båda parter är tanken att Ogeborg kommer ta över anställningen efter sex månader. Du kommer att ingå i ett tight och glatt team där arbetsuppgifterna är varierande. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att vara kundservice via telefon, orderläggning, offerthantering och kommunikation med leverantörer.
Vem söker vi:
Vi söker dig som har en pigg och glad personlighet, är trevlig och representativ samt har en stark känsla för arbetsmoral och service. Du har ett informellt och vinnande sätt samt är en medarbetare med hög ansvarskänsla och eget driv. Du är självgående, strukturerad och gillar ordning-och-reda. Vi tror att rätt person har erfarenhet av att ingå i en serviceorganisation eller ett supportteam, får energi av att hjälpa andra och är ärlig och rak i sin kommunikation. Tidigare erfarenhet av administration och dokumentation med hjälp av digitala verktyg är ett krav. Intresse för inredning, färg och form är ett plus men är inte ett måste. Du har god systemvana och är en van användare av Officepaketet samt talar och skriver svenska och engelska obehindrat. B-körkort är inget krav, men en fördel.
Vi söker dig som vill jobba i ett litet, tight team där varje medarbetare är en viktig resurs och där egna idéer/ initiativ primeras. Du värdesätter lojalitet, trygghet samt att ha kul på jobbet. För rätt person finns stor utvecklingspotential.
Start omgående, urval sker löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2017-03-01ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
RP Rekrytering Bemanning AB
Sandhamnsgatan 63 B
10253 STOCKHOLM
KontorsadressRP Rekrytering Bemanning AB
Sandhamnsgatan 63 B
Jobbnummer 3349851
Observera att sista ansökningsdag har passerat.