Familjerättssocionom

Karlstads kommun, Arbetsmarknads- och socialförvaltningen / Socialsekreterarjobb / Karlstad
2007-12-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Familjerättssocionom" (publicerad 2016-10-21) ⬅️


Visa alla socialsekreterarjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Karlstads kommun, Arbetsmarknads- och socialförvaltningen i Karlstad, Arvika, Torsby eller i hela Sverige

Ansvarar för kommunens uppgifter vad gäller den lokala arbetsmarknadspolitiken och ska bidra till att motverka arbetslösheten i kommunen. Ansvarar för kommunens individ- och familjeomsorg samt verksamhet för psykiskt funktionshindrade.
ARBETS- OCH ARBETSPLATSUPPGIFTER
Visstidsanställningen är en förstärkning till familjerättsenheten på Familjeavdelningen. Arbetet innebär att handlägga ärenden inom det familjerättsliga området såsom vårdnad,boende och umgängesutredningar, samarbetssamtal och upplysningsärenden.

Publiceringsdatum
2007-12-17

Kvalifikationer
Socionomutbildning. Gärna erfarenhet inom det familjerättsliga området.

Anställningstyp/arbetstider
Allmän visstidsanställning (Efter överenskommelse - 2008-12-31)

Ersättning
Lön/Sysselsättningsgrad: 100%

Kontakt
Ulla Eklund, Enhetschef , 054-29 89 60, 070-328 34 59 Enhetschef

Så ansöker du
Ansök via vår webbplats »

Karlstads kommun arbetar aktivt för jämställdhet och mångfald i arbetslivet och vill därmed tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald kan tillföra verksamheten

Sista ansökningsdag 2008-01-09

Företag
Karlstads kommun, Arbetsmarknads- och socialförvaltningen
Folksamhuset, Kungsgatan 18
65184 Karlstad
Mer information på www.karlstad.se

Jobbnummer
79004

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Karlstads kommun, Arbetsmarknads- och socialförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Karlstads kommun, Arbetsmarknads- och socialförvaltningen: