Familjehemssekreterare

Socialförvaltningen / Socialsekreterarjobb / Jönköping
2007-11-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Familjehemssekreterare" (publicerad 2009-02-18) ⬅️


Visa alla socialsekreterarjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Socialförvaltningen i Jönköping, Tidaholm, Ödeshög, Haninge, Gislaved eller i hela Sverige

Familjehemsgruppen

Familjehemssekreterarna har sina arbetsplatser på tre av lokalkontoren.

Vi söker dig som vill vara med i det spännande arbetet att utveckla familjehemsvården i Jönköpings kommun. Arbetsuppgifter: Rekrytering, utredning och utbildning av familjehem, kontaktfamiljer och jourfamiljer. Uppföljning av placeringarna och insatserna. Handledning till familjehemmen.

Kompetenskrav: Socionom med gedigen erfarenhet av arbete med familjer. Arbetet kräver stor arbetskapacitet, mycket god förmåga att skapa förtroendefulla relationer samt god flexibilitet. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. B-körkort krävs.

Publiceringsdatum
2007-11-28

Anställningstyp/arbetstider
Tillsvidareanställning Tillträdesdag 2008-03-01

Ersättning
Individuell lönesättning enligt avtal.

Kontakt
Sektionschef Samuel Rundqvist , 036 - 10 53 58, 0705-08 08 43
Familjehemssekreterare Leif Åkerlund , 036 - 10 68 68, 070- 30 40 144
Akademikerförbundet SSR Lena Rocksjö , 036 - 10 73 81
SKTF Berit Wallin - Berthu , 036 - 10 68 21

Så ansöker du
Ansök via vår Webb-plats:
http://www2.jonkoping.se/formular?refnr=07-70-1048

Ansökan skickas till:
Socialförvaltningen
Personalenheten
V Storgatan 16
55189 JÖNKÖPING

Sista ansökningsdag 2007-12-10
Ange följande referens när du ansöker: 07-70-1048

Företag
Socialförvaltningen
V Storgatan 16
55189 JÖNKÖPING
Mer information på www.jonkoping.se

Jobbnummer
63385

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Socialförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Socialförvaltningen: