Familjehemssekreterare

Nykvarns Kommun / Administratörsjobb / Nykvarn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Nykvarn, Södertälje, Gnesta, Ekerö, Salem eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nykvarns Kommun i Nykvarn, Upplands Väsby, Täby eller i hela Sverige

(ref nr 115445/2012)
Nykvarns kommun erbjuder friskvård och friskvårdspeng och satsar på personalvård och utbildning. Vi kan erbjuda ett mångfacetterat och spännande arbete i en trygg och utvecklingsbar arbetsgrupp. Gruppen har handledning var tredje vecka.
Vår nuvarande familjehemssekreterare går vidare till andra arbetsuppgifter och därför söker vi nu hennes efterträdare.

Publiceringsdatum
2012-06-19

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta inom Socialtjänsten och tillhöra vår barn- och familjegrupp, där du tillsammans med socialsekreterare kommer att handlägga ärenden gällande familjehemsplacerade barn.
I arbetsuppgifterna ingår också rekrytering och utbildning av familjehem och kontaktpersoner.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är utåtriktad, kreativ, strukturerad och har stor erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Du som söker har Socionomexamen och grundutbildning i BBIC.
Det är önskvärt med utbildning i Kälvestenmetoden eller liknande utredningsmetod. 
Körkort är ett krav. 
Tjänsten tillträds den 15 augusti 2012.

Arbetstid och varaktighet
Heltid/tillsvidare
För mer information ring gärna:
Stefan Frölund, IFO-chef, tfn 08-555 010 60

Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-06-28
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Stefan Frölund, 08-55501060

Företag
Nykvarns kommun

Adress
Nykvarns kommun
Centrumvägen 26
15580 Nykvarn

Övriga kontaktuppgifter
Öppnas i nytt fönster

Jobbnummer
1276444

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nykvarns Kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nykvarns Kommun: