Familjehem- och kontaktsekreterare sökes!

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Vallentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Vallentuna, Täby, Upplands Väsby, Sollentuna, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Vallentuna, Täby, Upplands Väsby, Sollentuna, Danderyd eller i hela Sverige

Bemannia söker nu en Familjehem- och kontaktsekreterare som vill arbeta hos vår kund i Vallentuna. Som konsult hos oss på Bemannia får du möjlighet till kontinuerlig kompetensutveckling samtidigt som du ges möjlighet att skapa ett stort nätverk inom den sociala sektorn.

Publiceringsdatum
2015-08-14

Arbetsuppgifter
• Ansvara för att rekrytera, utreda och ge stöd och handledning till familjehem, kontaktpersoner och kontaktfamiljer.

Kvalifikationer
• Minst två (2) års yrkeserfarenhet av svensk myndighetsutövning enligt gällande lagstiftning inom verksamhetsområdet barn och familj inom socialtjänsten.
• Socionomexamen eller motsvarande.
• God datorvana.
• Behärskar svenska språket i tal och skrift.
• Körkort är meriterande.

Dina personliga egenskaper:
I denna roll är det viktigt att du är självständig och beredd på ett omväxlande arbete. Som person är du lyhörd, positiv och lösningsorienterad. Gott bemötande och empati för människor i svåra situationer är en självklarhet för dig liksom god samarbetsförmåga.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida ( www.bemannia.se/cvregistrering ), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till socionom@bemannia.se , märk ansökan med referens: "Familjehem- och kontaktsekreterare Vallentuna".

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-09-30
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@bemannia.se
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Bemannia

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
2389469

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: