Familjära Stay Sthlm söker Customer Service Coordinator!

Perido AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Vill du få chansen att utvecklas i en roll som erbjuder en variation av arbetsuppgifter i kombination med många kontaktytor? Här erbjuder vi dig möjligheten att arbeta i en fartfylld roll samt fylla en viktig funktion, på en gemytlig arbetsplats där du arbetar tillsammans med härliga kollegor. Läs vidare!

Publiceringsdatum
2020-01-28

Beskrivning
Perido söker nu en Customer Service Coordinator till vår kund Stay Sthlm, ett växande bolag som hyr ut företagslägenheter över hela Stockholm. Lägenheterna hyrs ut på lång och kort sikt, fullt möblerade eller omöblerade - allt för att uppfylla kundernas olika önskemål. På kontoret i Bromma arbetar ett tight gäng kollegor som alla jobbar för att säkerställa felfri service och ett eftertraktat boende till kunderna.
Som Customer Service Coordinator erbjuds du en mångsidig och omväxlande arbetsdag! Via telefon och mejl har du kontakt med kunder och andra externa kontakter, för att lösa problem och svara på frågor. Du hanterar även växeln och hjälper kunder till rätt person. En stor del av personerna som tar kontakt med dig bor i någon av Stay Sthlms lägenheter och kan behöva hjälp med allt från en trasig glödlampa till akuta översvämningar eller elavbrott. Tack vare din prioriteringsförmåga och lösningsorienterade inställning kan du snabbt avgöra vad som behöver hanteras direkt och vad som kan vänta. Det är även din uppgift att koordinera ihop hantverkare, boende, fastighetsskötare, försäkringsbolag och externa bolag när problem ska åtgärdas i lägenheterna. Alla ärenden registreras i interna system och följs upp av närmaste chef. Även internt är samarbetet tight för att inget ska falla mellan stolarna och för att kunderna ska få bästa möjliga service. För vissa kunder hanterar du även inspektioner vid in- och utflytt och ser till att lägenheterna är iordningställda och inbjudande för nästa boende. Du är även delaktig i planering och inköp av möbler till möblerade lägenheter. Med många engelsktalande kunder är det viktigt att du är trygg med att kommunicera på ett pedagogiskt sätt på både svenska och engelska.
Vi söker dig som är en serviceperson med fingertoppskänsla med en naturlig förmåga att ge ett förstklassigt bemötande och service. Du har god prioritets- och planeringsförmåga samt håller huvudet kallt även när du ställs inför tighta deadlines och när många saker sker samtidigt. Du trivs med mycket ansvar och möjligheten att få bestämma och planera över din egen tid. För att trivas i teamet tror vi att du är en social person med nära till skratt. På ett mindre bolag som detta kommer du även behöva rycka in och hjälpa dina kollegor på andra avdelningar, så vi tror att du är en prestigelös lagspelare. Med skinn på näsan och tydlig kommunikation så ser du till att saker händer.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi tror att du har:
Gymnasieutbildning
Erfarenhet av service, gärna från hotell eller fastighetsbranschen
Intresse för heminredning
God systemvana

Körkortskrav
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande:
Goda kunskaper i Zendesk, JIRA eller annat ärendehanteringssystem
Ytterligare språkkunskaper
Erfarenhet av arbete med heminredning

Omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare med start som konsult under de första 6 månaderna. Tillträde omgående.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 70 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Vi är ett av de största konsultföretagen för tjänstemän i Sverige, och det skapar möjligheter. Möjligheter för dig att arbeta i engagerande roller, på såväl stora välkända bolag som mindre mer familjära företag och samhällsnyttiga offentliga verksamheter, inom en mängd spännande branscher! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet genom interna undersökningar år efter år. När vi anställer dig som konsult ser vi på dig långsiktigt, oavsett om uppdraget du anställs för just idag är kortsiktigt. Vi tror på våra anställda och kan hjälpa både dig som är i början av din karriär och dig som har lång erfarenhet inom ditt yrkesområde. För oss är det även en självklarhet med kollektivavtal och hälsofrämjande aktiviteter. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer.
Kontakt
Om du har frågor kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 31505 i ämnesraden.
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Perido AB
Katarinavägen 15
11645 STOCKHOLM

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "31505".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Perido AB (org.nr 556639-6387)
Katarinavägen 15 (visa karta)
116 45  STOCKHOLM

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Jobbnummer
5065614

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: