Faktureringskoordinator Till Alten Göteborg

Alten Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
2022-05-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Faktureringskoordinator Till Alten Göteborg" (publicerad 2023-05-02) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Alten Sverige AB i Göteborg, Härryda, Trollhättan, Uddevalla, Grästorp eller i hela Sverige

Vill du bli en viktig del av en stor ekonomifunktion på ett av Europas ledande konsultbolag? Då har vi tjänsten för dig. ALTEN söker efter en fakuteringskoordinator till vårt huvudkontor i Göteborg. Som faktureringskoordinator blir du en del av ALTEN Sverige, som i dagsläget består av 1300 medarbetare på 11 orter. Du blir det senaste tillskottet till vår ekonomiavdelning som i dagsläget utgörs av ca 40 personer inom Redovisning, Projekthantering, Controlling, Lön, HR och Inköp, där du blir en del av invoicing-teamet som består av åtta personer. Ja, som du ser gillar vi på ALTEN siffror, ett intresse som vi tror att du delar med oss.

Din roll
Som faktureringskoordinator på ALTEN kommer du att ansvara för faktureringsprocessen där du bland annat kommer att arbeta med:

-Projektadministration
-Fakturering
-Reseräkningshantering utifrån skatteverkets regler

• Tidrapportering



Som faktureringskoordinator på ALTEN är du även kontaktperson för företagets chefer och konsulter och hjälper dem med frågor som rör våra system samt administrativa frågor.



Publiceringsdatum
2022-05-27

Profil
Vi söker dig som har någon form av utbilding inom ekonomi eller minst 1 års erfarenhet och vill utvecklas inom fakturering och administration. Du behärskar både svenska och engelska på en professionell nivå i såväl tal som skrift. Kunskaper i Agresso är meriterande.



Som person är du noggrann och ansvarsfull då det är av största vikt att resultatet av ditt arbete blir rätt och riktigt. Vi ser även att du är initiativtagande och ser vad som behöver göras. Vidare har du förmåga att strukturera och prioritera bland dina arbetsuppgifter. För att trivas hos oss gillar du samarbete och vågar fråga om du känner dig osäker. Vi förväntar oss att du trivs i rollen som administratör och vi kommer att lägga stor vikt vid personlighet.



Varför ska du välja ALTEN?

Som ett av Europas ledande konsultbolag som dessutom växer kan vi erbjuda dig en föränderlig och dynamisk arbetsmiljö. Hos oss finns möjlighet att göra intern karriär inom vår ekonomiavdelning, både mellan olika avdelningar men även mot ledarskapshållet, vilket vi gärna ser att du har ett intresse av. Eftersom vi är ett internationellt bolag finns även möjligheten att utvecklas och göra karriär internationellt. Vi har flertalet förmåner såsom friskvårdsbidrag och arbetstidsförkortning samt en trevlig arbetsmiljö i nya lokaler i centrala Göteborg.



Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Alten Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Alten Sverige AB (org.nr 556420-7453)

Jobbnummer
6688576

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Alten Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Alten Sverige AB: