Faktureringsadministratör till Tellier Service AB

2Complete / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete i Stockholm, Solna, Danderyd, Sollentuna, Tyresö eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-11-10

Arbetsuppgifter
I rollen som faktureringsadministratör kommer du aktivt kontrollera faktureringen i systemet för att identifiera eventuella fel innan fakturorna skickas till kund. Du kommer även identifiera svagheter i leveranser, kommunikation, processer eller system och ta egna initiativ till förbättring.
Du ansvarar för att arbetsuppgifter som ligger inom ditt ansvarsområde följer beslutade/avtalade rutiner och policybeslut löpande. Det är viktigt att du tar ansvar för både det egna och teamets leveranser för att bidra till företagets mål.

De viktigaste arbetsuppgifterna i rollen:
• Producera faktureringar.
• Kvalitetssäkra rutiner, ta fram nya rutiner.
• Ha en korrekt och tydlig dialog med kund.
• Återkoppla till kund.

Om företaget
Tellier Service AB startade sin verksamhet den 1 april 2015 och bedriver faktureringsverksamhet, inklusive hantering och förmedling av betalningar och kravhantering. Telliers kunder finns i Sverige och Finland. Tellier Service AB ingår i Hafslund koncernen som är den femte största aktören i Norden inom elhandel och den största koncernen inom elhandel i Norge. Hafslund är också en stor producent av förnybar energi från vattenkraft och fjärrvärme.
Tellier Service AB ligger i fräscha lokaler centralt i Hornstull.

Profil
• Gymnasial utbildning
• Minst 3 års erfarenhet av faktureringsarbete eller liknande arbete med systemkompetens
• Svenska och engelska muntligen och skriftligen är ett krav.
• Finska muntligen och skriftligen är meriterande.

Vi söker dig som är driven, självgående och tar egna initiativ. Du är noggrann, lösningsorienterad och har ett trevligt och positivt sätt. Du trivs att arbeta i team, men kan också arbeta självständigt med eget ansvar där du förväntas ha ett proaktivt förhållningssätt och bidra till ett kvalitativt förbättringsarbete i teamet. Du har en väl utvecklad prioriteringsförmåga och tycker om siffror och Excel. För dig är det självklart att arbeta med fokus på Kunden i alla situationer. Du är en stöttande teamspelare som talar om dig och dina kollegor i VI-form.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryterare Malin Ryholt på telefon 076-875 11 46 alt. malin.ryholt@2complete.se

Om 2Complete

2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi tillsätter tjänster inom hela tjänstemannaområdet från juniora tjänster till chefer- och specialister.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-17
Ange följande referens när du ansöker: 768
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Ryholt malin.ryholt@2complete.se 076 875 11 46

Företag
2Complete

Adress
2Complete
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33, Stockholm

Jobbnummer
3153398

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete: