Fakturahanterare / administratör till leverantör av säkerhetssys

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-06-15

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att uppdragsgivaren har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Företaget är en ledande europeisk leverantör av säkra IoT-anslutningslösningar med fokus på säker kritisk kommunikation och säker data. Företaget erbjuder lösningar inom flera områden, bland annat för räddningstjänster och andra organisationer att förebygga och snabbt agera på larm, hot och nödsituationer. Förutom av räddningstjänster används lösningarna i skolor, kommuner, industrier, på evenemangsarenor, hotell och i andra viktiga samhällsfunktioner.


Dina arbetsuppgifter
Inledningsvis kommer du i rollen som administratör sköta all fakturahantering. Vidare har du som administratör en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de administrativa uppgifter som är mest prioriterade för stunden.

• Du ansvarar för fakturahantering
• Du administrerar i företagets affärssystem
• Du hittar lösningar och sätter nya rutiner och strukturer för arbetet framöver

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och fakturering

För att trivas i rollen ser vi att du har ett stort intresse för att bidra med god service. Då du arbetar inom säkerhetsbranschen gör du ditt yttersta för att vara nogrann och leverera god kvalitet. Bolaget växer ständigt och därför är det viktigt att du blir motiverad av att hitta lösningar på problem och drivs av att utmana dig själv i ditt arbete. Slutligen trivs du med att arbeta i ett högt tempo.

Övrig information:

Utdrag ur belastningsregistret kan förekomma.

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: administration, fakturahantering, admin, backoffice, administrativt, stockholm, heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-07-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Anja Jablanovic
anja.jablanovic@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6745448

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: