Faktura- och avtalssupport / Koordinator / Administratör till Ad

Bravura Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2021-12-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Faktura- och avtalssupport / Koordinator / Administratör till Ad" (publicerad 2022-03-07) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-12-22

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Addsecure har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Addsecure en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
AddSecure är en ledande europeisk leverantör av premiumlösningar inom säkrad data och kritisk kommunikation. Företaget förser över 100 000 affärskunder och partners runt om i Europa med säkra kommunikationslösningar som hjälper kunderna att skydda sina livs- och affärskritiska applikationer. Detta bidrar till att rädda liv, skydda egendom och viktiga samhällsfunktioner och att skapa affärsnytta. AddSecures kunder verkar bland annat inom säkerhetsbranschen, fastighetssäkerhet och -automation, digitala trygghetslarm, transport och logistik, och inom energibolag och smarta städer. De erbjuder lösningar inom Smart Alarms, Smart Care, Smart Grids, Smart Rescue och Smart Transport.

AddSecure, som grundades i början av 1970-talet, har idag mer än 750 anställda i 15 länder. De har sitt huvudkontor i Sverige och har regionala kontor samt ett nätverk av distributörer runt om i Europa. Företaget är majoritetsägt av Castik Capital, en europeisk private equity-fond med en långsiktig strategi för värdeskapande, grundad 2014.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som faktura- och avtalssupport tillhör du Smart Alarms. Dina primära arbetsuppgifter är att hantera och administrera faktura- och avtalsfrågor och administrera i bolagets CRM system. Du agerar support till Addsecures slutkunder, tekniker och partner via telefon och mail. Slutligen bidrar du kontinuerligt till förbättringsarbetet genom att uppmärksamma avvikelser och belysa potentiella förbättringsförslag.

Teamet som består av 9 medarbetare, arbetar både mot den svenska och den norska marknaden. Vidare präglas arbetsmiljön i teamet av en familjär och härlig stämning. I denna roll kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och ditt kundfokus vid kontakt och problemlösning.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare erfarenhet i en administrativ roll
• Har god datorvana och lätt för att ta dig an nya system
• Har ett tekniskt intresse
• Talar och skriver flytande på svenska och engelska
• Erfarenhet av arbete med faktura- och avtalshantering är starkt meriterande
• Erfarenhet av att arbeta mot den norska marknaden är starkt meriterande

För att trivas i rollen ser vi att du har ett stort intresse för att bidra med god service till bolagets kunder. Vidare ser vi att du har ett sinne för att hitta lösningar på problem och drivs av att utmana dig själv i ditt arbete. Därtill har du en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta. Du har en god kommunikativ förmåga då du förväntas kommunicera både internt och externt. Slutligen är du noggrann i ditt arbete och har förmågan att både hålla och skapa struktur då arbetet kräver registrering och dokumentation av arbetet som görs.

Övrig information:

Start: 1:a februari 2022
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: administration, administratör, admin, service, kundservice, kundtjänst, Addsecure, ekonomi, ekonomiassistent, faktura, avtal, support, telefonsupport, telefon, kund, heltid, Stockholm, fakturahantering, avtalshantering,

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-01-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Lovisa Johansson
lovisa.johansson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6205998

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: