Factory Support och Teamledare

InfoCare Service AB / Supportteknikerjobb / Olofström
2020-08-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Factory Support och Teamledare" (publicerad 2020-08-13) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Olofström, Bromölla, Karlshamn, Sölvesborg, Östra Göinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos InfoCare Service AB i Olofström, Bromölla, Karlshamn, Hässleholm, Karlskrona eller i hela Sverige

InfoCare Service AB erbjuder dig goda karriärmöjligheter och spännande uppdrag inom områden som installation, driftsättning och teknisk support.

Vi är Nordens ledande, oberoende tjänsteleverantör och i Sverige har vi kontor på 24 orter där våra konsulter och tekniker dygnet runt och året om ser till att våra kunder, små som stora, har fungerande och lönsamma IT-system. Våra största kunder återfinns hos allt från dagligvaruhandeln till myndigheter från norr till söder. Nu växer vi ytterligare och söker ännu fler, engagerade kollegor.

Now we are looking for a factory support and Team Leader.

Factory Service Desk is a solution-oriented Service Desk.

The Service Desk deliver both support for the application portfolio for Manufacturing and Logistics and critical infrastructure components such as network, storage and shop-floor equipment.

Types of application that are included in the application portfolio:

• Production Control Systems
• Warehouse Management Systems
• Location systems
• Facility Management systems

Example equipment that our end-users can call about:

• Vehicle mounted PC's
• Vision and ID-systems (Cameras)
• Industrial PC's/laptops/Thin clients
• Industrial handheld PDA's or scanners
• Laser and label printers

Network equipment

Skills:

Required Qualifications

• Basic network skills: Knowledge of DNS, DHCP and TCP/IP. Experience of Cisco switches is qualifying.
• PC's: Good knowledge of computer hardware and peripherals. Good knowledge about different OS deployment solutions.
• Tools: Hand on experience on ITSM tools like Service Now.
• Service Desk: 1-2 years of experience from IT Service Desk is required
• Driver's license: Swedish B-license
• Native Swedish speaking skills



Meriting Qualifications

• Active Directory: Knowledge of how to create accounts and basic GPO knowledge
• Client OS: Experience from Windows 7, Windows 8.1, Windows 10, Windows Embedded (all versions)
• Server OS: Experience from Windows Server systems, OpenVMS systems is qualifying
• Network: Experience of Cisco switches and routers
• ITIL: Basic understanding of ITIL processes
• Knowledge and experience from the automotive industry and/or industrial equipment is an added advantage
• Leadership experience

Soft skills:

• Excellent communication skills, both written and verbal in Swedish (native) and English
• Humble approach towards both duties at hand and colleagues
• Good troubleshooting skills
• Can perform under stressful situations
• Strong coordination skills
• Leadership experiences

Ability to work independently as well as in a team

We look forward to receiving your application!

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2020-08-05

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
InfoCare Service AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
InfoCare Service AB (org.nr 556549-7541)

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
InfoCare

Jobbnummer
5311415

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från InfoCare Service AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos InfoCare Service AB: