Factory Support och Teamledare
InfoCare Service AB / Supportteknikerjobb / Olofström
2020-08-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Factory Support och Teamledare" (publicerad 2020-08-13) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Olofström,
Bromölla,
Karlshamn,
Sölvesborg,
Östra Göinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos InfoCare Service AB i Olofström,
Bromölla,
Karlshamn,
Hässleholm,
Karlskrona eller i
hela Sverige InfoCare Service AB erbjuder dig goda karriärmöjligheter och spännande uppdrag inom områden som installation, driftsättning och teknisk support.
Vi är Nordens ledande, oberoende tjänsteleverantör och i Sverige har vi kontor på 24 orter där våra konsulter och tekniker dygnet runt och året om ser till att våra kunder, små som stora, har fungerande och lönsamma IT-system. Våra största kunder återfinns hos allt från dagligvaruhandeln till myndigheter från norr till söder. Nu växer vi ytterligare och söker ännu fler, engagerade kollegor.
Now we are looking for a factory support and Team Leader.
Factory Service Desk is a solution-oriented Service Desk.
The Service Desk deliver both support for the application portfolio for Manufacturing and Logistics and critical infrastructure components such as network, storage and shop-floor equipment.
Types of application that are included in the application portfolio:
• Production Control Systems
• Warehouse Management Systems
• Location systems
• Facility Management systems
Example equipment that our end-users can call about:
• Vehicle mounted PC's
• Vision and ID-systems (Cameras)
• Industrial PC's/laptops/Thin clients
• Industrial handheld PDA's or scanners
• Laser and label printers
Network equipment
Skills:
Required Qualifications
• Basic network skills: Knowledge of DNS, DHCP and TCP/IP. Experience of Cisco switches is qualifying.
• PC's: Good knowledge of computer hardware and peripherals. Good knowledge about different OS deployment solutions.
• Tools: Hand on experience on ITSM tools like Service Now.
• Service Desk: 1-2 years of experience from IT Service Desk is required
• Driver's license: Swedish B-license
• Native Swedish speaking skills
•
•
Meriting Qualifications
• Active Directory: Knowledge of how to create accounts and basic GPO knowledge
• Client OS: Experience from Windows 7, Windows 8.1, Windows 10, Windows Embedded (all versions)
• Server OS: Experience from Windows Server systems, OpenVMS systems is qualifying
• Network: Experience of Cisco switches and routers
• ITIL: Basic understanding of ITIL processes
• Knowledge and experience from the automotive industry and/or industrial equipment is an added advantage
• Leadership experience
Soft skills:
• Excellent communication skills, both written and verbal in Swedish (native) and English
• Humble approach towards both duties at hand and colleagues
• Good troubleshooting skills
• Can perform under stressful situations
• Strong coordination skills
• Leadership experiences
Ability to work independently as well as in a team
We look forward to receiving your application!
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2020-08-05ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagInfoCare Service AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare InfoCare Service AB (org.nr 556549-7541)
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats InfoCare
Jobbnummer 5311415
Observera att sista ansökningsdag har passerat.