Facility & Admin Coordinator till storföretag!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige

Vill du ha en central och serviceinriktad roll inom administration? Vi på Adecco Office & HR kan erbjuda dig en utvecklande möjlighet hos en av våra trogna kunder!

Hur ser din arbetsdag ut?
Som Facility & Admin Coordinator hos denna internationella kund kommer du ha en central roll hos företaget. Du kommer att ingå i företagets Skandinaviska Facility & Admin Team som tillsammans med kollegor i Norge och Danmark utgör deras funktion med ansvar för reception, kontakt med leverantörer samt flera administrativa och koordinerande uppgifter. Rollen innebär att du ska administrera och ge service till stora delar av organisationen. Det dagliga arbetet innefattar mottagande och service av besökare, hantering av inkommande samtal samt hantering och felanmälan gällande växelsystemet. Du ansvarar för inköp av varor och tjänster rörande kontoret och det är ditt ansvar att konferensrum och gemensamma utrymmen är representativa.

Flera uppgifter är av finansiell karaktär och du kommer bland annat att arbeta med att scanna och hantera inkommande fakturor. I tjänsten ingår även posthantering och du fungerar som back-up för övriga funktioner.

Tjänsten är på heltid och ska tillsättas senast den 22. Arbetstiderna är belagda på dagtid mellan 8-16.45. Inledningsvis kommer du att få en anställning i Adeccos konsultverksamhet och arbeta ute hos vår kund, men för rätt person kan det finnas möjligheter till en anställning direkt hos kund.

Vem trivs här?
Du som tidigare har arbetat i en liknande roll, kanske som receptionist med mer övergripande ansvar och har goda administrativa kunskaper kommer att känna igen dig. För dig som trivs att arbeta med telefonen och datorn som arbetsredskap och att vara spindeln i nätet är detta rätt plats. Då koncernspråket är engelska så behärskar du detta, samt svenska, mycket väl i tal och skrift. Har du kunskap i ytterligare skandinaviska språk såsom norska och danska är detta meriterande. Har du dessutom tidigare växelvana är även detta meriterade. Du som är en van användare av Office-paketet och har god data- och systemvana kommer snabbt att sätta dig in i dina nya arbetsuppgifter.

Är du en kommunikativ och lösningsorienterad person som trivs i en serviceinriktad och koordinerande roll är detta tjänsten för dig. Trivs du bra att arbeta såväl självständigt som i grupp och har en god prioriteringsförmåga är detta rätt plats. Har du ett genuint intresse för administration och tar dig an uppgifter oavsett storlek med engagemang och prestigelöshet är du rätt person.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du fyller i formuläret nedan.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid/Dagtid

Publiceringsdatum
2016-06-15

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-13
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Fahlström (rekryteringsansvarig)31-725 45 08

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 26-28

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2906444

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: