Facility Manager Lead

Randstad AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-02-23

Dina arbetsuppgifter
Är du serviceinriktad, flytande i engelska och har erfarenhet av att arbeta som Facility Manager? Just nu söker vår kund i centrala Stockholm en Facility Manager Lead på heltid med start Maj och uppdragslängd i 6 månader. För att trivas i rollen som Facility Manager har du hög stresstålighet, ett strategisk tänk och förståelse för budgethantering? Om du tycker att tjänsten passar dig är du välkommen med din ansökan redan idag!

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Exempel på arbetsuppgifter är:
Ansvar för att lägga budget
Ansvara för planering av kontorsytor för att maximera effektiviteten
Ansvara för att driva externa program/system samt vara kontaktperson mot leverantörer
Vara stöd för FM-teamet
Se till att det ser snyggt ut i kontorets lokaler
Hantera post och paket
Ansvara för säkerheten

Kvalifikationer
För att vara aktuell i tjänsten har du:

Erfarenhet av att ha arbetat som facility coordinator eller liknande i minst 5 år
Mycket goda kunskaper i Officepaketet
Flytande i svenska och engelska
Erfarenhet av budgethantering

För att trivas i rollen, är du uppmärksam på detaljer och har en utmärkt organisatorisk förmåga. Du är kreativ och arbetar proaktivt samt att du kan prioritera i dina arbetsuppgifter. Vidare ser vi gärna att du älskar kundservice och har en riktig "I can"-attityd.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201427795".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Natalie Bettar
natalie.bettar@randstad.se

Jobbnummer
7479566

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: