Facility Helpdesk Specialist

Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en person som älskar att ge service, lösa problem och har tidigare erfarenhet inom administration eller servicebranschen? Nu söker Swedbank efter deras nya medarbetare!

Publiceringsdatum
2022-05-23

Om tjänsten
Vi söker en Administratör till Swedbanks Helpdesk inom Facility Operations. Som Administratör kommer du att ha en viktig funktion med att ge stöd för alla anställda i Swedbank Sverige gällande Swedbanks lokaler och dess faciliteter som bland annat fastighetsteknik, fönsterputs och frukt. Du kommer både via e-post och telefon arbeta med att hantera felanmälningar, beställningar och avtalshanteringar. Du kommer ingå i ett serviceinriktat team där du samarbetar med dina kollegor. Kontoret är beläget i Sundbyberg men i dagsläget utförs arbetet hemifrån med arbetstider förlagda mellan 08:00-17:00.

I din roll som Administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Ge stöd i anläggning-och lokalärenden
• Hantera felanmälningar, beställningar och avtalshantering
• Arbeta med telefonsupport
• Samordna leverantörer och underleverantörer

Tjänsten som Administratör är konsultuppdrag på heltid med start i maj och pågår initialt 1 år. Viktigt för tjänsten är att du finns tillgänglig att arbeta under hela sommaren 2022.

Om dig
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet av kundsupport och administration både inom service-och finansbranschen med liknande arbetsuppgifter. Vi söker dig som har goda system- och datorkunskaper bland annat i Microsoft Office, framför allt Outlook och Excel. Vi söker dig som har flytande kunskaper i Svenska och Engelska, likväl tal som i skrift.

Vidare ser vi att du är en nyfiken person som är kreativ och som gärna tar egna initiativ. Då du kommer ha en viktig roll inom support söker vi dig som älskar att ge service, är positiv och behjälplig mot både leverantörer och kollegor. Vi söker även dig som är analytisk, har ett öga för detaljer och som trivs i en problemlösande roll.

Viktigt för tjänsten är:
• Tidigare erfarenhet inom service och administration
• Goda datorkunskaper, framför allt Outlook och Excel
• Flytande i Svenska och Engelska, tal och skrift
• God samarbetsförmåga, serviceinriktad och lösningsorienterad

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Deni Ilic via deni.ilic@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-38006".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
6671949

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: