Facility Coordinator redo för nya utmaningar?
Four FM AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Four FM AB i Stockholm,
Solna,
Upplands Väsby,
Norrköping,
Finspång eller i
hela Sverige Four FM är ett snabbväxande företag som erbjuder premiumlösningar inom Facility management. Ett dynamiskt företag som är byggt på entreprenörskap, engagerade medarbetare och en stark företagskultur. Vi är nu på jakt efter ett nytt tillskott till Four FM-familjen och hoppas att det kan bli du!
Just nu har vi en ledig position som Facility Coordinator. Du kommer att vara stationerad hos vår kund i södra Stockholm, tillsammans med ett härligt team kollegor inom Facility. Som Facility Coordinator har du en bred variation av arbetsuppgifter och blir en nyckelspelare för Four FM, såväl som för vår kund.
Publiceringsdatum2023-05-02Dina arbetsuppgifterDina arbetsdagar kommer att innehålla varierande uppgifter där du kommer att blanda administrativa uppgifter med några praktiska sysslor. Du bör trivas med att arbeta flexibelt där du ansvarar för att planera och strukturera dina arbetsuppgifter. Nedan hittar du en lista med exempel på vanliga uppgifter, för att ge dig en idé om vad du ger dig in på.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Koordinera löpande underhåll av fastighetera och kommunicera med leverantörer och tekniska experter
• Samordna fastighetsrelaterade tjänster som utförs av kontorets vaktmästeri
• Enklare fakturahantering
• Ta emot inkommande samtal
• Sköta kontorets post- och gods hantering
• Hantera nycklar, passerkort och accesser
• Samverka med säkerhetsansvariga kring braskydd och krisberedskap
• Samverka med fastighetsägaren angående underhåll
• Koordinera kontorsflyttar
• Samverka med EH&S ansvarig gällande arbetsmiljö
• Inköp av kontorsmaterial och underhåll av kontorsutrustning.
Ansvarsområden
Egenskaper vi söker hos dig
Rollen kräver att du är flexibel och bekväm i en snabbt rörlig affärsverksamhet. Du behöver vara en effektiv kommunikatör och känna dig trygg med att upprätthålla kontinuerlig dialog med kunden, leverantörer och kollegor. Du behöver vara serviceinriktad och proaktiv för att alltid leverera förstklassig service.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av Facility Management och som vill ta dig an en bred roll med varrierande arbetsuppgifter. Detta är en roll med stora utvecklingsmöjligheter, då rollens ansvarsområden kan komma att utvecklas över tid.
Du bör vara bekväm i att samverka med olika specialistfunktioner, där du blir den samordnande parten. Detta ställer stora krav på samarbetsförmåga och struktur.
Kvalifikationskrav
• Goda kunskaper i engelska
• Goda kunskaper i svenska
• Vana av att arbeta i Office-paketet
Arbetstider och sysselsättningsgrad
Arbetstiderna är förlagda måndag till fredag, 08:00-17:00.
Varaktighet
Tillsvidare med inledande provanställning.
Tillträde2023-06-01, eller enligt överenskommelse.
Stationeringsort
Stockholm.
Sista ansökningsdag
Ansökningsperioden löper ut 2023-05-15, men urval sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan!
The Four FM-family
Att vara anställd på Four FM innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och schyssta semestervillkor. Du får stöd av oss som arbetsgivare och möjlighet till personlig utveckling genom dina arbetsuppgifter och utbildning. Vi värdesätter ett nära samarbete mellan medarbetare och ledning och prioriterar möjligheter att utväxla erfarenheter och kunskap såväl som skratt.
Hos oss kan du växa och utvecklas i din roll, eller axla nya utmaningar inom bolaget, första steget är att ansöka!
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-05-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Four Fm AB (org.nr 556972-8123),
https://fourfm.com/en Arbetsplats Four FM AB
Kontakt Oscar Blackwall
oscar.blackwall@fourfm.com Jobbnummer 7717283
Observera att sista ansökningsdag har passerat.