Facility Coordinator / kontorsassistent på 50% till Trioptima
Bravura Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-12-13Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 9 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos TriOptima.
Om företagetTriOptima är ett svenskt Fintech-bolag som levererar lösningar för att reducera och hantera risk i handel med OTC-derivat. Huvudkontoret är baserat i Stockholm där centrala funktioner, utvecklingsavdelningen och Service Management finns. Företaget har även kontor i finansvärldens metropoler; London, New York, Singapore och Tokyo. TriOptimas kunder är främst internationella investmentbanker och andra finansiella aktörer.
TriOptima grundades som ett start-up i Stockholm och har idag ca 160 anställda på Stockholmskontoret och ungefär 270 medarbetare globalt.
Dina arbetsuppgifterSom Facility Coordinator tar du hand om kontorslokalerna och ser till så det är rent, snyggt och presentabelt. Du fyller på förtäring såsom frukt och kaffe och har översikt över lokalerna i stort. Du koordinerar konferensavdelningen och beställer fika och lunch till möten. Du har ansvar för att mötesrum är möblerade enligt önskemål och stöttar och hjälper metarbetarna vid frågor om konferensteknik. Du jobbar löpande med on - och offboarding av medarbetare.
Du jobbar löpande med mailhantering och ärendehantering i Jira och samarbetar nära Office Manager och Facility and Event Manager.
Arbetet kan involvera tunga lyft.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Se över och ha kontakt med leverantörer
• Koordinera events tillsammans med Facility and Event Manager
• Boka och koordinera resor och boenden
• Köpa in och administrera mobilabonnemang och mobiltelefoner till medarbetare
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• God erfarenhet av servicerelaterat arbete
• Stort intresse för god service
• Du uttrycker dig väl på svenska och engelska
• Erfarenhet av en liknande roll är meriterande
• Meriterande med erfarenhet av Jira och Workday
Som person är du strukturerad och ordningsam, med en helikoptersyn där du ser vad som behövs göras. Du är stresstålig och lugn som person och du anpassar dig lätt till såväl nya situationer som människor. Du gillar att träffa nya människor, räds inte nya situationer och att hugga tag där det krävs!
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Deltidslön enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2022-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Stina Wejéus
stina.wejeus@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 7256656
Observera att sista ansökningsdag har passerat.