Facility Administrator Till Snabbväxande Ubisoft

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker en Facility Administrator till Ubisoft som vill ha ett varierat och spännande arbete. Tjänsten är på heltid med start omgående.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Vi söker nu en Facility Administrator till snabbväxande Ubisoft! Ubisoft är ett innovativt spelutvecklingsföretag med kontor beläget i stora moderna lokaler mitt i Stockholm. Som Facility Administrator kommer du att ansvara över den dagliga driften av kontorets lokaler och vara behjälplig med administrativa uppgifter. Du kommer också att hjälpa till vid möblering, renovering, säkerhetsfrågor samt montera kontorsmöbler. Du kommer att arbeta både självständigt och tätt i team med kontorets IT-avdelning och receptionist. Tjänsten är på heltid och löper tillsvidare, du kommer att arbeta måndag - fredag, klockan 08.00 - 17.00. Önskemålet är att du kan starta första april.Tjänsten passar dig som tycker om varierande arbetsuppgifter och som älskar att arbeta praktiskt. Vill du vara med på en spännande resa, ha ett arbete med goda utvecklingsmöjligheter och utrymme för egna initiativ är detta tjänsten för dig!

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.

Publiceringsdatum
2019-02-19

Dina arbetsuppgifter
Du kommer till exempel att:

• Ansvara över den dagliga driftenpå kontoret

• Se till att kontoret är snyggt och prydligt

• Hantera lunchbeställningar

• Kontakt med leverantörer

• Montera kontorsmöbler

• Sköta administration kring onboarding med nya medarbetare

• Behjälplig med diverse administrativa uppgifter
• Samt vara delaktig i företagets olika projekt

VI SÖKER DIG SOM

• Har några års erfarenhet av liknande arbete

• Är techintresserad

• Kan prata svenska och engelska obehindrat

• Goda kunskaper inom Office och Outlook

• Tidigare arbetat inom spelbranschen

Det är meriterande om du

Som person är du serviceinriktad, social och initiativtagande. Du är strukturerad, prestigelös ochbrinner för att hjälpa andra samt kan hantera många bollar i luften.Du gillar att lösa problem och har ett sinne för ordning och reda.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Unger emma.unger@rpbemanning.se

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4622819

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: