Extrapersonal/deltidsanställd till The Brandstore
Sweden inn House Brands AB / Butikssäljarjobb / Eda
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Eda,
Årjäng,
Arvika,
Bengtsfors,
Grums eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sweden inn House Brands AB i Eda The Brandstore är ett nytt butikskoncept som främst säljer varumärket U.S. Polo Assn och kommer att öppna en rad butiker, med den första öppningen i Charlottenberg den 25 november 2019. Vår butik kommer att bestå av ungefär 80% U.S. Polo Assn. och 20% av kvalitetskläder för damkläder.
Vi letar efter tre (3) anställda med viss erfarenhet av kläder / mode och detaljhandel. Vi söker efter någon med viss erfarenhet och som inte är rädd för att ta eget ansvar och kan vara självgående. Ansvarsområden som du kan förvänta dig inkluderar försäljning på golvet, lagerhantering och andra uppgifter som styrs av vår ledningsgrupp.
Personen vi söker ska fungera bra i teammiljöer och ha lite erfarenhet av försäljning och kundrelationer. Det är ett stort plus om du har intresse för kläder / mode och har tidigare erfarenhet av klädhandel. Du måste tala engelska flytande för den här positionen, eftersom delar av vår logistik- och ledarskapspersonal är engelsktalande. Du bör vara mycket flexibel när det gäller arbetskvällar och helger, men vi kan vara flexibla för att utarbeta ett schema som passar både dig och oss.
Vi föredrar att anställa någon som har arbetat i klädbutik tidigare och någon som har försäljningserfarenhet.
Skicka ett e-postmeddelande till
tina@frimo.no med ditt CV och ett kort ansökningsbrev. Vi svarar omedelbart med eventuella intervjudatum om vi finner din ansökan lämplig för vår position.
Tillträde: December 2019
• ---------
The Brandstore is a new store concept that primarily sells the brand U.S. Polo Assn and will be opening a range of stores, with the first one opening in Charlottenberg on November 25th, 2019.
Our store will consist of roughly 80% U.S. Polo Assn. and 20% of quality womenswear brands.
We are looking for three (3) employees with some experience in clothing/fashion and retail. This position is entry-level, and as such we are looking for someone with at least minimal experience and someone who is not afraid of light responsibility and can be self-motivated. Responsibilities you can expect include sales on the floor, stock-room logistics and other tasks directed by our management team.
The person we are looking for should work well in team environments and have some minimal experience with sales and customer relations. It's a big plus if you have an interest in clothing/fashion and have prior experience in clothing retail. You must be highly fluent in english for this position, as parts of our logistics and leadership personell are based in english. You should be highly flexible to work evenings and weekends especially, however we might be flexible to work out a schedule that fits both you and us.
We would prefer to hire someone who has worked in clothing retail before, and someone who has sales experience.
Please send an email to
tina@frimo.no with your CV and brief application letter. We will promptly reply with possible interview dates if we find your application suitable for our position.
Workstart in December 2019
Varaktighet, arbetstid
8-24 timmar i veckan. Schema kommer att utarbetas. Butiken har öppet mellan klockan 9-20 Estimated 8-24 hours per week. Schedule will be worked out. Store hours between 9AM - 8PM
Publiceringsdatum2019-11-11ErsättningTimlön.
Paid Hourly
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-30
AdressSweden inn House Brands AB
Charlottenbergs Shoppningcenter
67332 CHARLOTTENBERG
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Sweden inn House Brands AB (org.nr 559204-1759)
Charlottenbergs Shoppningcenter (
visa karta)
673 32 CHARLOTTENBERG
Ansökan E-post:
tina@frimo.no Jobbnummer 4949986
Observera att sista ansökningsdag har passerat.