Extramedarbetare till inkasso
Collector Bank / Företagsekonomjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla företagsekonomjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Collector Bank i Göteborg,
Malmö,
Stockholm eller i
hela Sverige Vi söker nu en Extramedarbetare till vårt inkassoteam för egna fordringar i Göteborg.
OM COLLECTOR BANK
Collector är en nischbank som erbjuder nytänkande finanslösningar för privat- och företagskunder. Innovation är en av våra största drivkrafter. Med snabbhet, flexibilitet och teknik i fokus anpassar vi tjänster och utvecklar nya lösningar utifrån våra kunders behov. Verksamheten omfattar privatlån, kreditkort, betallösningar för e-handel och detaljistkedjor, factoring, företagskrediter, fastighetslån, kredithantering och inlåning. Vår starka företagskultur, präglad av entreprenörskap, engagemang och etik har bidragit till obruten organisk tillväxt i 17 år. Sedan starten 1999 har vi utmanat och utvecklat branschen i Norden.
Collector är sedan 10 juni 2015 noterad på Nasdaq Stockholm, Large-Cap listan.
TJÄNSTEN
Du kommeratt ingå i teametegnafordringar (B2C)som hanterar förfallna fordringar förCollector Banks kunder. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att stötta vårainkassohandläggare med telefonkontakt, post- och mailkorrespondens medgäldenärer och myndigheter och övriga uppgifter inom inkassoprocessen.
En självklarhet för dig som söker är att du trivs i kontakten med andra människor och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Du känner dig trygg med telefonen som främsta arbetsverktyg och drivs av utmaningar och ett högt tempo.
VI TROR ATT DU
Du som sökerstuderar ekonomi/juridik eller någon likvärdig utbildning. Kanske du har någraårs erfarenhet av liknande arbete. Du har stor känsla för service och ärsjälvgående, noggrann, utåtriktad och ansvarsfull. Vi tror vidare att du är enutpräglad teamspelare. Du har goda språkkunskaper i engelska och svenska då dukommer att ha mycket gäldenärskontakt. God datavana samt erfarenhet avadministration och språk är meriterande.
Tjänsten är behovsanställning med start omgående eller enligt överenskommelse. Vi ser att du har möjlighet att arbeta minst 10 timmar i veckan samt stötta avdelningen vid semesterperioder.
INTRESSERAD?
Ansök med CV och personligt brev innan 20 december 2017 så återkommer vi.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Anna Kardell (Chef) eller om rekryteringsprocessen Evelina Sandelius (HR-Business Partner) på telefonnummer 010- 161 00 00.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Deltid Behovsanställning med start omgående
Publiceringsdatum2017-11-30ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEvelina Sandelius
evelina.sandelius@collectorbank.se 073-7120655
FöretagCollector Bank
AdressCollector Bank
Östra Hamngatan 24
41109 Göteborg
KontorsadressÖstra Hamngatan 24, Göteborg
Jobbnummer 3831485
Observera att sista ansökningsdag har passerat.