Extraknäckande koordinator till internationellt företag!

Framtiden AB / Administratörsjobb / Göteborg
2018-08-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Extraknäckande koordinator till internationellt företag!" (publicerad 2018-11-06) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Söker du ett varierande extrajobb med varierande arbetsuppgifter? Sök tjänsten som koordinator redan idag eller tipsa en vän!

Dina arbetsuppgifter
Som koordinator hos vår kund kommer du att vara en del av avdelningen för statliga och institutionella tjänster där man främst arbetar med Svenska och Norska kunder. Denna avdelning tillhandahåller en lösning som används för att säkerhetsställa att specifika produkter från skandinaviska exportörer uppfyller de kraven som bestämts av importländerna. Man kommer arbeta nära kundens kompetenscenter och man kommer ha en varierande tjänst där man har många bollar i luften.

Om företaget
Vår kund är ett världsomspännande inspektions, test och certifieringsbolag som har över 95 000 anställda i världen. Det svenska och norska kontoret är små kontor i koncernen med ca 50 anställda totalt. De har samma VD, Ekonomiavdelning och även IT chef i Norge, Sverige och Danmark så de jobbar på en skandinavisk nivå. Mer information ges vid eventuellt intervjutillfälle.

Din profil
Skallkrav:
• Högskoleexamen inom relevant område eller tidigare erfarenhet av global kundsupport
• Flytande svenska i tal och skrift
• Flytande engelska i tal och skrift
• Erfarenhet av Microsoft Office-paketet

Meriterande:
• Erfarenhet av order och fakturahantering


I rollen som koordinator krävs det att du kan både svenska och engelska i tal och skrift. Du behöver även ha en relevant utbildning alternativt arbetserfarenhet. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med administrativa uppgifter och då vart i kontakt med orderhantering och fakturering. För att lyckas i rollen som assistent behöver du vara självgående, strukturerad och noggrann eftersom du har ett eget ansvarsområde med varierande arbetsuppgifter. På arbetsplatsen uppskattas det om du som anställd tar för dig och har en hög arbetsmoral samtidigt som ödmjukhet är viktigt. Du kommer att ha kontakt med olika delar av verksamheten och internationella kunder och därför är det viktigt att du har en hög servicekänsla. Viktigt för rollen som kontorskoordinator är flexibilitet och att du stundtals kan hantera stressiga situationer.


Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor
Ort: Göteborg
Start: Omgående

Varaktighet, arbetstid
Deltid 50% Visstid, 3-6 månader

Publiceringsdatum
2018-08-23

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-13
Ange följande referens när du ansöker: 17334
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anne Mathiasson anne.m@framtiden.com 0722-184154

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drakegatan 7
41250 Göteborg

Kontorsadress
Drakegatan 7

Jobbnummer
4305900

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: