Extrajobba som säljande kundsupport på Babs Paylink

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-12-04

Företaget
Babs Paylink tillhandahåller och utvecklar säkra och effektiva betalningslösningar för kortbetalning. De är idag en ledande aktör i Sverige inom sitt område och samarbetar med bland annat olika banker och kassaleverantörer. Kontoret är beläget centralt i Stockholm i ljusa, moderna lokaler där cirka 60 personer arbetar. Här präglas kulturen av en stark teamkänsla där de stöttar och peppar varandra i arbetet.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport tar du emot inkommande samtal och mail från företagets befintliga kunder och ger support i enklare tekniska ärenden. Arbetet innefattar även samtal till nya kunder som är intresserade av Babs lösningar. I de mer avancerade ärendena får du stöttning av andra avdelningar som du och teamet har nära samarbete med. Merförsäljning är en naturlig del av ditt arbete där du agerar rådgivande och erbjuder uppgraderingar av befintliga kunders avtal eller erbjuder kompletterande produkter. Arbetet innefattar även nybeställningar från helt nya kunder och du arbetar med individuella samt teambaserade mål.
Uppdraget är initialt på sex månader med goda chanser till förlängning.

Start för tjänsten är 8 januari med introduktion. Du förväntas därefter arbeta minst två kvällar/vecka samt en helg/månad, där du själv kan vara med och påverka vilka dagar du arbetar.

Arbetet är förlagt vardagar mellan kl. 11:00 till 15.00 eller 16.00 till kl. 20.00, helger kl. 10.00 - 18.00 eller 10.00 - 14.00.


Kvalifikationer
• Pågående eftergymnasiala studier, gärna med minst ett år kvar till examen.

Erfarenhet: Du har tidigare arbetslivserfarenhet av kundservice, gärna inom försäljning. Meriterande är också om du har tidigare erfarenhet av teknisk support av något slag, men detta är inget krav.

Språk: Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och gärna även på engelska.

Vi söker dig som trivs i kombinationen av kundservice och försäljning och som drivs av att arbeta mot tydligt uppsatta mål. För att lyckas i denna roll tror vi att du är en tävlingsinriktad lagspelare som gillar att hitta lösningar på problem och ge förstklassig service. Vi tror att du är en nyfiken person som tar ansvar för de ärenden som du åtar dig.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Centrala stockholm
Lön: Enligt overenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT-support, kundservice, merförsäljning, IT, service, försäljning, deltid, student, extrajobb, kundtjänst, support

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caleb Musie caleb.musie@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3836836

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: