Extrajobba som HR-koordinator

Rikshem AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2017-12-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Extrajobba som HR-koordinator" (publicerad 2017-12-20) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rikshem AB i Stockholm, Solna, Södertälje, Sigtuna, Uppsala eller i hela Sverige

Rikshem ägs av Fjärde AP-fonden och AMF och är ett av Sveriges största och mest expansiva privata fastighetsbolag. Vi erbjuder bostäder och samhällsfastigheter på utvalda orter från norra till södra Sverige. På Rikshem arbetar vi utifrån värdeorden pålitlighet, utveckling och långsiktighet. Som arbetsgivare kännetecknas vi av en dynamisk miljö och korta beslutsvägar. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling för dig som har drivkraft och engagemang. Läs mer på Rikshem.se

Till vår HR-avdelning på Rikshems huvudkontor i centrala Stockholm rekryterar vi nu en HR-koordinator med ansvar för att samordna vårt sommarjobbsprojekt. Tjänsten passar perfekt för dig som studerar och samtidigt vill ha ett kvalificerat och flexibelt extrajobb. Vi befinner oss i en stark tillväxtfas och tar nu nästa steg i vår utveckling med fokus på ökad hållbarhet, digitalisering och långsiktig kundnöjdhet. Vi erbjuder nu möjligheten att vara med och växa på ett av Sveriges mest spännande och expansiva fastighetsbolag.

Din roll
Som ett led i Rikshems hållbarhetsarbete anställer vi årligen över 150 sommarjobbare. Som HR-koordinator kommer du att koordinera projektets alla delar, från bokning och genomförande av intervjuer till avtalsskrivning. I rollen samordnar du information mellan våra regioner och samarbetspartners.

Andra administrativa arbetsuppgifter inom HR-området förekommer.

Tjänsten är visstid under våren 2018, och vi söker dig som preliminärt kan jobba 2-3 dagar i veckan.

Vem är du?
Vi tror att du som söker studerar på personalvetarlinjen eller motsvarande utbildning med HR-inriktning. Du har mycket goda kunskaper i Office-paketet och tidigare erfarenhet från administrativa arbetsuppgifter. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från rekrytering. Som person är du drivande, strukturerad och en god kommunikatör.

Rikshem arbetar för att vara en inkluderande organisation och söker därför dig som kan bidra med nya perspektiv, värdesätter olikheter och förstår hur dessa påverkar dig själv och andra.

Varför Rikshem?
På Rikshem arbetar vi utifrån värdeorden pålitlighet, utveckling och långsiktighet. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling för dig som har drivkraft och engagemang. Detta bidrar till att vi i undersökningar röstas fram till en av de mest attraktiva arbetsgivarna i fastighetsbranschen.

Vill du vara med på en spännande resa tillsammans med oss?
Ansök senast den 17 december 2017 i Rikshems rekryteringsverktyg på www.rikshem.se/jobbahososs. I din ansökan ber vi dig inkludera CV samt personligt brev. Har du frågor om tjänsten vänligen kontakta Catharina Kandel, HR-chef, catharina.kandel@rikshem.se eller Therese Wilhelmsson, som tidigare haft tjänsten, therese.wilhelmsson@rikshem.se. Urval sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2017-12-04

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Rikshem AB

Adress
Rikshem AB
Vasagatan 52
11120 Stockholm

Kontorsadress
Vasagatan 52

Jobbnummer
3836113

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rikshem AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rikshem AB: