Extrajobb – teknisk kundsupport till Tele2

Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2016-03-22

Företaget
Tele2 är en av de ledande aktörerna i telekombranschen, en global aktör som finns i flera länder. Företaget erbjuder produkter och tjänster inom fast och mobiltelefoni, bredband, datanät, kabel-tv och innehållstjänster - alltid med kundens bästa i fokus. Nu söker vi dig som vill arbeta extra parallellt med studierna. Tjänsten är placerad i Kista.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport tillhör du en av många grupper som ger kunderna förstklassig service. Tillsammans säkerställer ni att avdelningen är bemannad dygnet runt på roterande schema. Gruppen är navet i kommunikationen kring driftstörningar. Under dagtid tar gruppen emot information om driftstörningar från NOC och kundtjänst, både planerade och oväntade. Därefter kommuniceras driftstörningarna ut till berörda kunder. Efter klockan 18 och under helgen sitter gruppen tillsammans med NOC och tar emot felanmälningar från kunder som har jouravtal. Arbetet sker i enlighet med framtagna mallar och processer och gruppen äger ansvaret för att hålla kunden uppdaterad om status i ärendet. Du arbetar extra under terminerna och heltid under sommaren. Du är schemalagd i enlighet med befintligt roterande schema. Det innebär att du arbetar både dag- och nattpass.

Kvalifikationer
Utbildning: Pågående eftergymnasial utbildning inom IT-området.
Meriterande: Har du tidigare erfarenhet av kundsupport, kundtjänst eller motsvarande är det meriterande.
Språk: Du utrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska.

Vi söker dig som är kommunikativ, öppen och social. Därtill är du ambitiös, driven och nyfiken. Då rollen kräver hög grad av kommunikation söker vi dig som är orädd att kontakta personer via telefon och mail. Eftersom gruppen är schemalagda dygnet runt söker vi dig som är flexibel både under sommaren men också under terminerna.

Övrig information:

Start: Maj/Juni
Plats: Kista
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:extrajobb, sommarjobb, kundsupport, telekom

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Nicolin 08-40024050 kristina@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2739863

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: