Extrajobb som Sorteringspersonal
Halmstads Delivery AB / Lagerjobb / Halmstad
2022-04-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Extrajobb som Sorteringspersonal" (publicerad 2023-08-23) ⬅️
Visa alla lagerjobb i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Halmstads Delivery AB i Halmstad Halmstads Delivery AB är ett privatägt företag som har funnits sedan1992. Våra största kunder är DSV, Bring och Halmstads Kommun. Vi kör distribution i Halland och levererar gods till både privatpersoner och företag. Vi har vår egen terminal på Kistinge industriområde, Fyllinge. Vi är 50 anställda och har 35 fordon i vagnparken.
När man arbetar hos oss ska man vara PEP: Positiv - Engagerad - Proffsig.
Vi söker dig som är morgonpigg!
Du kommer in tidig morgon för att sortera vårt gods som ankommit under natten/morgonen. Du är trygg med att hantera en handdator och kan lätt lära dig postnummer och sorteringsordning. Du kan hantera stress på ett bra sätt. Du har snabba fötter och är effektiv i din arbetsuppgift. Du förstår att ditt arbete avgör hur dagen blir för hela företaget. Ordning och reda är ledord och du förstår vikten av att komma till jobbet och utföra arbetet korrekt. Du är inte rädd för att ta i och du arbetar bra i team. För att lyckas bra i rollen så måste du kunna läsa, skriva och prata bra svenska. Du är troligtvis arbetssökande, student eller har ett kvällsjobb. Ett absolut krav är att du ska vara tillgänglig mellan 03:00-09:00.
#jobbjustnu
Publiceringsdatum2022-04-22Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-22
AdressHalmstads Delivery AB
Tömvägen 7
30262 Halmstad
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Sorteringspersonal".
Arbetsgivare Halmstads Delivery AB (org.nr 556525-1179)
Tömvägen 7 (
visa karta)
302 62 HALMSTAD
Ansökan E-post:
adam@halmstaddelivery.se Kontakt Operativ chef
Adam Andersson
adam@halmstaddelivery.se 0723872957 Jobbnummer 6566628
Observera att sista ansökningsdag har passerat.