Extrajobb som receptionist och kontorsvärd till Klarna

Next u AB / Receptionistjobb / Stockholm
2016-09-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Extrajobb som receptionist och kontorsvärd till Klarna" (publicerad 2016-12-01) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Next u AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Botkyrka eller i hela Sverige

I rollen som receptionist och kontorsvärd kommer du att arbeta vid behov på Klarnas kontor på Sveavägen.

Som receptionist på Klarna kommer du att välkomna Klarnas besökare, ta emot samtal, säkerställa ordning och reda i receptionen samt ansvara för olika typer av uppgifter som uppstår i en reception. I tjänsten tillkommer även administrativa arbetsuppgifter. Det är viktigt att du själv tar egna initiativ och ser vad som behöver göras. 

Som kontorsvärd är du den som ser till att kontoret är rent och prydligt. Vidare är du den som förbereder frukosten för Klarnas medarbetare, beställer matvaror, ordnar fredagsfika, fyller på kaffemaskiner och fruktkorgarna med mera. Även som kontorsvärd är det viktigt att du är initiativtagande och du behöver ha ett öga för vad som behövs göras då det är en riktig fixar-roll.

Vem är du

Du trivs med att ge service och vara ansiktet utåt. Du är prestigelös, har glimten i ögat och trivs med att arbeta i en flexibel miljö. Vi ser att du är en glad och energisk individ som gärna bjuder på ett extra leende. Du är lösningsorienterad och du trivs i rollen som den som servar andra människor och gör dem nöjda och glada. Du har även lätt att få kontakt med människor. Du kanske har en bakgrund inom reception eller hotell- och restaurangbranschen.

Tjänsten är ett uppdrag som backup vid behov och ska tillsättas omgående. Uppdraget passar dig som är flexibel med dina arbetstider och kan tacka ja till arbetspass med kort varsel. Välkommen med din ansökan!

Klarna har valt att samarbeta med Next u i denna bemanning. Vilket innebär att du kommer att vara timanställd konsult hos Next u.

Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Bemanning

Publiceringsdatum
2016-09-02

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anneli Grundfelt, Rekryterare/konsultansvarig 070-7707896

Företag
Next u AB

Adress
Next u AB
Västmannagatan 63
11325 Stockholm

Kontorsadress
Västmannagatan 63 11325 Stockholm

Jobbnummer
3026516

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Next u AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Next u AB: