Extrajobb som Office Manager till Bacardi

Adecco Sweden AB / Kontorsjobb / Stockholm
2019-01-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Extrajobb som Office Manager till Bacardi" (publicerad 2021-02-04) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Söker du ett flexibelt extrajobb i centrala Stockholm där du själv kan bestämma när du vill arbeta? Är du en noggrann och prestigelös person som tycker om ordning och reda? Då har vi på Adecco uppdraget för dig!

Publiceringsdatum
2019-01-30

Om tjänsten
Som Office Manager kommer du att hantera alla dagliga uppgifter som rör kontorets allmänna ytor samt en del enklare administrativa uppgifter. Tjänsten innefattar 10 timmar i veckan fördelade måndag till torsdag, 2,5 timme om dagen. Du har själv möjlighet till att bestämma när under dagen du vill jobba under kontorets arbetstider 8:00-17:00.

I din roll som Office Manager kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Se över kontorets allmänna tillstånd samt hålla kök och bar rent
• Se till att återvinningen sköts och att diskmaskinen är urplockad
• Hantera post och bud
• Hantera bokningar av bland annat konferensrum och hotell samt beställningar av kontorsvaror

Om dig
Vi söker dig som är noggrann, självgående och service-minded. Har du dessutom en naturlig fallenhet för ordning och reda kommer du snabbt in i rollen som Office Manager. Är du studerade eller har en annan huvudsaklig sysselsättning är detta det perfekta extrajobbet eftersom du har möjlighet att bestämma över dina egna arbetstider. Vi ser det som meriterade om du har erfarenhet av en liknande tjänst.

Viktigt för tjänsten är:
• Att du är ordningsam och ansvarsfull
• Data -och systemvana
• Svenska och engelska i tal och skrift

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som Office Manager är ett konsultuppdrag med start omgående. Till att börja med är uppdraget på 6 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. För rätt person finns stora möjligheter att tjänsten övergår till en anställning hos Bacardi Sweden AB.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Moa Lardner via Moa.Lardner@adecco.se
Erika Aldentorp via Erika.Aldentorp@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Office Manager, kontorsansvarig, kontorsassistent, deltid, student, extrajobb, Stockholm, Adecco.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-27
Ange följande referens när du ansöker: ref-28788
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Moa Lardner
Erika Aldentorp

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Svetsarvägen 8
17141 SOLNA

Kontorsadress
Svetsarvägen 8

Jobbnummer
4585466

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: