Extrajobb som ekonomiassistent till modeföretag
Inhouse AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Inhouse AB
Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.
Om kunden / About the Client
Vår kund är ett skandinaviskt modevarumärke och som är ett väletablerat varumärke. De har ett 30-tal butiker i knappt 10 länder och arbetar ständigt på att förbättra och förfina deras kvalitet. Kontoret ligger nära Roslagstull nära Hagaparken.
Arbetsbeskrivning / Work Description
Nu söker kunden en driven ekonomiassistent som vill arbeta ca 20 timmar alternativt 3 dagar i veckan. Arbetet innebär löpande bokföring såsom bokning av leverantörsfakturor, verifikationer, försäljningssammanställningar, balanskontoavstämningar, periodiseringar, momsrapportering osv. Kunden arbetar i en äldre version av Navision.
Din profil / Your profile
Vi tror att du är YH-student eller ekonomistudent som vill komplettera dina studier med praktiskt arbete. Vi ser att du tidigare har arbetat ca 1-2 år som ekonomiassistent och som känner sig trygg med den löpande bokföringen. Vidare har du grundläggande kunskaper i Ms Excel och meriterande om du har erfarenhet av något av de vanliga ekonomisystemen.
I övrigt är du ansvarstagande, noggrann, lättlärd och har god social kompetens som har lätt för att samarbeta med andra. Meriterande om du har intresse för mode.
Vi söker dig som kan arbeta deltid, ca 3 dagar/vecka, i ca två månader och som kan starta omgående.
Övrigt / Other
Är detta något för dig? Välkommen att fylla i din ansökan genom att bifoga CV och personligt brev via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor, är du välkommen att kontakta Anna Lindholm på Inhouse.
Jobbcoaching / Prenumerationstjänst
Inhouse erbjuder karriär- eller jobbcoaching för dig som är arbetssökande.
För mer information besök:
http://www.inhouse.se/coachingGlöm inte att registrera dig på vår hemsida. Genom att skapa en profil och aktivera Prenumerationstjänsten får du information om nya tjänster och uppdrag via mail i samma stund som de publiceras på vår hemsida.
Prenumerationen styrs enbart av yrkeskategorier, vilket innebär att du kommer att få mail om uppdrag som gäller både hel/deltid samt uthyrning/fast rekrytering.
Registrera dig på:
http://www.inhouse.se/registrera/Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Upplever du ett Tekniskt Problem med din ansökan? Kontakta Daniel Lazar på 08 52 22 33 25 eller
info@inhouse.se .
Välkommen!
Publiceringsdatum2013-03-06Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-03-20
Ange följande referens när du ansöker: 598
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm
Jobbnummer 1486272
Observera att sista ansökningsdag har passerat.