Extrajobb som ekonomiassistent/administratör i Helsingborg

Framtiden AB / Ekonomiassistentjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige

Är du en noggrann, strukturerad och ansvarstagande person? Brinner du för ekonomi och vill arbeta extra under studietiden eller vid sidan av annat arbete? Då har vi extrajobbet för dig.
Flexibla arbetstider som är lätta att kombinera med annan sysselsättning. Ansök redan idag, urval sker löpande!

Publiceringsdatum
2016-09-28

Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna är breda och varierande och innefattar bland annat kund- och leverantörsreskontra, löpande bokföring, löneadministration och annan administration.

Om företaget
Vår kund arbetar delvis mot 3D visualisering och delvis med teknikkonsulter mot kärnkraftverk. Du kommer att arbeta på ett mindre företag med 10 anställda. Som medarbetare hos vår kund får du chansen att både känna dig trygg och utvecklas i ditt arbete. Du kommer få mycket eget ansvar och frihet att själv bestämma hur du vill lägga upp ditt arbete.

Profil
Vi söker antingen dig som idag studerar ekonomi och vill få mer praktisk erfarenhet av arbetet som ekonom, eller som har ett deltidsjobb.
Har du erfarenhet från liknande administrativa uppgifter mot ekonomi är detta mycket meriterande.

För att trivas och lyckas i denna roll ser vi att du främst är självständig, noggrann och har ett stort intresse av att arbeta med ekonomi och administration. Du trivs med ett strukturerat arbetssätt och du har en god förmåga att prioritera och planera ditt arbete. Du är en lagspelare med hög social kompetens. Utöver detta är du är driven, flexibel och utför alltid ditt arbete med högsta möjliga kvalité.

Skallkrav
• Pågående och/eller avslutad utbildning i ekonomi/redovisning/löneadministration
• Praktisk erfarenhet av liknande arbetsuppgifter

Meriterande
• Praktisk erfarenhet av löneadministration, löpande bokföring, fakturering och/eller leverantörsreskontra

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Ort: Helsingborg
Omfattning: Deltid, ca 10h/veckan
Arbetstider: Flexibla
Start: Omgående
Urval: Sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Deltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-03
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 8930
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Isabell Jakobsson isabell.j@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Drottninggatan 1D
21211 Malmö

Kontorsadress
Drottninggatan 1D, Malmö

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3072956

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: