Extrajobb på Sveriges snabbast växande prenumerationsbox inom ma
Smakbox AB / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Smakbox AB i Solna,
Stockholm eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-09-20Beskrivning av verksamhetenSmakbox AB startades vid årsskiftet 2015/2016 och är en prenumerationstjänst inom dagligvaruhandeln riktad till matintresserade privatpersoner. Smakbox är en effektiv marknadsföringskanal för livsmedelsleverantörer med fokus på sampling och spridning via sociala medier. Läs mer på
www.smakbox.se . Kundtillväxten har varit stark sedan start och ökar med 1000-tals kunder varje månad vilket innebär att det nu finns ett behov av att börja anställa för att kunna säkra fortsatt tillväxt. Bolaget ägs och drivs idag av de två grundarna.
Dina arbetsuppgifterSöker du ett extrajobb vid sidan om studierna där du får erfarenhet av ett nytänkande marknadsföringskoncept inom e-handel med fokus på kundrelationer och sociala medier? Är du driven och ambitiös? Då kan detta vara något för dig. Vi söker nu en 1-2 medarbetare på deltid som primärt kan hantera de kundtjänstärenden som kommer in via mejl och telefon samt hjälpa oss vid mässor. Du kommer att ansvara för att vårda relationen med befintliga och nya kunder. Eftersom bolaget har en stark tillväxt är det viktigt att du är flexibel och kan rycka in där det behövs. Vi ser att du i dagsläget studerar ekonomi med inriktning mot marknadsföring eller liknande och vill ha ett stimulerande extrajobb vid sidan om studierna. Du har troligen något/några år kvar till examen. För rätt person/er det också möjlighet att hjälpa oss med diverse analyser och utvecklingsprojekt, jobba under sommaren och genomföra projekt/praktik inom ramen av studierna. Smakbox skickas till kund varannan månad (feb, april, juni, aug, okt, dec) i början alt i mitten av månaden. Arbetsbelastningen varierar således med tyngdpunkt på de två första veckorna efter att en box skickats till kund. Arbetstid är alltså varierande, men vi tror att det i snitt rör sig om en eller några halvdagar per vecka. Om jobbet utförs väl kan ansvaret växa över tid. Huvudkontoret är beläget i Solna. Vi ser även att en del av arbetet kan utföras på distans i en lugn miljö där man kan svara på telefon. Arbetsplanering görs tillsammans med grundarna baserat på utskicksdatum. Första arbetsinsats, samt en del i rekryteringsprocessen, är medverkan på Bak- och Chokladfestivalen 6-9 oktober (Älvsjömässan). Det är bra om du kan vara med samtliga dagar. Det är viktigt att du har tillgänglig tid v42-43 och v50-51 (2016) och v8-9, v15-16, v23-24, v34-35, v42-43 och v49-51 (2017) då arbetsbelastningen på kundtjänst är som störst.
Utbildning och erfarenhetFör att matcha behovet ser vi att du har följande egenskaper: . Brinner för en hög servicenivå och nöjda kunder . Har en god social kompetens . Uttrycker dig väl i tal och skrift . Är ambitiös, driven och noggrann . Är flexibel . Har en positiv inställning . Erfarenhet från försäljning, service, e-handel, kundtjänst, sociala medier och intresse för mat är meriterande
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid/Deltid
Behovsanställning Tillträde
Omgående
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-27
Endast frågor via mejl.
Ansökan kan skickas till e-postadress:
Kontakt@smakbox.seKontaktAnna Dagälv
Kontakt@smakbox.seFöretagSmakbox AB
AdressSmakbox AB
16956 SOLNA
KontorsadressDalvägen 8
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 00
E-postadress:
Kontakt@smakbox.se Jobbnummer 3058690
Observera att sista ansökningsdag har passerat.