Extrajobb på ett sälj- och marknadsföretag

Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
2015-11-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Extrajobb på ett sälj- och marknadsföretag" (publicerad 2015-12-28) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du intresserad av ett extrajobb på ett sälj- och marknadsföretag inom teknik där du får varierande arbetsuppgifter? Sök tjänsten redan i dag!

Publiceringsdatum
2015-11-30

Företaget
Nu söker vi för vår kund LEMO Nordic AB's räkning en assistent till kontoret i Bromma. LEMO är ledande inom design och tillverkning av kundanpassande precisionsförbindningslösningar. Deras högkvalitativa push-pull kontakter finns inom bland annat medicin, industri kontroll, mät & test, audio & video samt telekommunikation. I dag finns det mer än 75 000 kombinationer av produkter då LEMO har utvecklat precisionskontaktduon under mer än sex decennier. Tillsammans med sina systerbolag REDEL och COELVER tillhandahåller LEMO produkter till mer än 100 000 kunder i över 80 länder.

Om tjänsten
På LEMO Nordic AB arbetar i dag 7 personer, bland annat inom finans, sälj, och logistik/inköp. I din roll så kommer du främst att stötta VD på företaget och med en bredd i dina arbetsuppgifter så kommer du även att stötta de andra kollegorna på kontoret där behov finns. Du kommer till största del hantera diverse administrativa arbetsuppgifter men även övriga uppgifter kan tillkomma.

Dina arbetsuppgifter kommer främst innefatta att:

• Hjälpa till med delar inom marknadsföring
• Sammanställa diagram och sammanfatta data i Excel
• Kontakta kunder för att uppdatera kundregistret
• Uppdatera interna dokument och rutiner
• Hantera diverse kontorsgöromål
• Ev. hjälpa till med leverantörsfakturor

Möjligheter:
Söker du arbetslivserfarenhet på sidan av t.ex. dina studier? Nu har du möjlighet att komma in på ett sälj- och marknadsföretag där du får erfarenhet och utvecklas inom bland annat kontorsadministration samt vara en del av ett företag med trevlig stämning!

Kvalifikationer
Du ska som lägst ha avslutat dina gymnasiestudier och du har även en annan sysselsättning i dag, kanske studerar du inom administration, teknik eller ekonomi. Du ska hantera Excel på god nivå där du bland annat har erfarenhet av t.ex. pivottabeller, även god kunskap inom övriga delar av Office. Du ska även hantera både svenska och engelska på god nivå, både i tal och skrift. För att trivas är du en glad och positiv person som ser vad som behöver göras och inte är rädd för att fråga. Du är ordningsam och strukturerad i ditt arbetssätt då du kommer att hantera många olika arbetsuppgifter.

Tillträde, omfattning och anställning:
Uppdraget är ett konsultuppdrag vilket innebär att du anställs av Hero och arbetar ute hos vår kund. Detta är en deltidstjänst där önskemål är att du arbetar 2 dagar i veckan, helst tisdag och torsdag. Arbetet föreligger under kontorstider med start omgående och beräknas pågå i 6 månader med möjlighet till förlängning.

Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut.

Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Hanna Larsson på rekrytering@hero.se .

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Varaktighet, arbetstid
Deltid, 2 dagar i veckan Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Hanna Larsson

Företag
Hero AB

Adress
Hero AB
Liljeholmstorget 7
11763 Stockholm

Kontorsadress
Liljeholmstorget 7 11763 Stockholm

Jobbnummer
2552601

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: