Extrajobb / Kundtjänst / Student / Kundservice till Flowbird

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2020-08-20

Företaget
Flowbird är ett globalt och världsledande företag som erbjuder effektiva parkeringslösningar genom innovation, öppenhet och pålitlighet. Deras ambition är att göra det enkelt, smidigt och tryggt för alla att parkera. Deras helhetslösningar är framtagna för att hjälpa till att hålla städer i rörelse och se till att människor har tid att ägna sig åt det som är viktigt för dem. Därav hittar du deras produkter och tjänster i över 40 länder: exempelvis på Chicagos gator, vid skidbackarna i Falun eller på stränderna i Sydney. Sedan starten 1955 har Flowbird gått i bräschen för framtidens parkeringslösningar och håller än idag denna position.


Dina arbetsuppgifter
Flowbird växer så det knakar och behöver nu expandera med ytterligare kundtjänstavdelning. Efter en upphandling med Stockholms Stad förväntas inflödet av kundärenden öka, därav söker de nu efter drivna kollegor som ska vara med och starta upp den nya funktionen. Kundtjänsten behandlar ärenden och frågor kopplat till Flowbirds egenutvecklade app för parkering. I rollen ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon och mail. Din primära arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till kund samt att administrera i olika affärssystemen. Ärenden behandlar bland annat frågor gällande betalkort och inloggningar.

Initialt erbjuds du en introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. I rollen uppmuntras du bidra med dina idéer och förslag på förbättring i processer och system.


Kvalifikationer
• Pågående eftergymnasial utbildning med minst 1 år kvar av studier
• Tidigare erfarenhet av service / kundnära roll
• Flytande i svenska & engelska, tal och skrift
• Meriterande om du tidigare arbetat med telefon som arbetsverktyg

För att lyckas i rollen tror vi att du som person är uppmärksam och tillmötesgående i kunddialog. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar samtidigt som du motiveras av att ge förstklassig service. Du trivs att agera problemlösande och har förmåga att fördjupa dig i komplexa problem. Därtill strävar du efter att hjälpa dina kunder på ett lösningsorienterat sätt och kan lösa frågor utan givna svar. Vi tror även att du som person är nyfiken och motiveras av att sätta igång och driva projekt framåt. Slutligen bidrar du med idéer och nya perspektiv och har ett intresse för att lära dig nya saker och att testa på nya tillvägagångssätt.

Övrig information:

Start: September
Plats: Kista, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, service, kundsupport, koordinator, kundkoordinator, telefon, administration, heltid, Stockholm, Flowbird, uppstart

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-09-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5327937

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: