Extrajobb kundtjänst / kundservice / kundsupport till Verifone

Next u AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Next u AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Botkyrka eller i hela Sverige

.

Är du student eller ute efter ett extrajobb och vill arbeta med support och kundtjänst på ett stort internationellt bolag? Verifone söker nu en serviceinriktad kollega till deras kundtjänst för extrajobb på lördagar och extra vid behov, exempelvis vid sjukdom och vid högtider. Du kommer ingå i en pool och arbeta schemalagt varannan lördag och extra vid behov. Detta är ett bemanningsuppdrag, vilket innebär att du blir anställd av Next u men arbetar hos Verifone.

I rollen som medarbetare i kundsupporten arbetar du med att ge våra kunder ett effektivt och kundorienterat stöd. Ärendena som kommer in varierar, allt ifrån tekniska supportärenden till samtal med nya kunder. Kontakten med kunderna sker i första hand via telefon men också via e-post. Du kommer också arbeta med merförsäljning, vilken är en viktig del i kundkontakten. Kundsupporten spelar en viktig roll och man har ett nära samarbete med övriga avdelningar inom företaget.

Publiceringsdatum
2019-04-23

Arbetsuppgifter
• Ta emot och lösa tekniska ärenden relaterat till betaltjänster
• Hantera transaktionsärenden
• Mervärdesförsäljning
• Avtal - och fakturafrågor
• Administration

Vem är du

Du brinner för service, är lösningsorienterad och gillar att lösa problem. Du är tekniskt intresserad och har en god datorvana. Vi ser att du har ett stort intresse för att arbeta med kundrelaterade ärenden, drivs av att arbeta målstyrt och har en avslutad gymnasieutbildning. Vidare tror vi att du är en god kommunikatör som klarar av att förklara tekniska ärenden på ett enkelt sätt, med mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Vi vill att du har minst 1 års erfarenhet av kundservice och/eller försäljning, gärna över telefon. Har du erfarenhet av teknisk support är det meriterande.

För att lyckas i rollen inom Verifone's kundsupport bör du vara ansvarstagande, stresstålig, positiv, samt ha ett intresse för teknik. Att ta egna initiativ och vara självgående ser vi också som viktiga egenskaper. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo, är ödmjuk, hjälpsam och lösningsfokuserad. Du är en positiv person, med stabilt humör även i stressade situationer. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet för tjänsten.

Vi erbjuder dig

Du välkomnas in i ett härligt team med god sammanhållning där vi tillsammans arbetar i en bransch under ständig utveckling med varierande arbetsuppgifter och telefonen som verktyg. Vi sätter stort värde på trivsel och gemenskap och strävar efter att utveckla våra medarbetare kontinuerligt.

Övrig information

Vi söker dig som kan arbeta på fast schema varannan lördag och extra vid behov. Arbetstiderna är lördag kl 10.00-14.00 alternativt 10.00-18.00. Arbetstiderna på vardagar kan förläggas mellan kl. 08.00-22.00. Du får en gedigen introduktion under dina första 2 v här hos oss med egen mentor.

Placering: Stockholm
Omfattning: Schemalagt varannan lördag och extra vid behov
Start: Så snart som möjligt
Konsultansvarig: Josefine (josefine.loforte@nextu.se) 070-770 31 20

Så ansöker du
Verifone har valt att samarbeta med rekrytering - och bemanningsföretaget Next u i denna bemanning, vilket innebär att du kommer vara anställd av Next u men jobba som konsult hos Verifone. Sök jobbet genom att fylla i formuläret längst ner i annonsen på Next u's hemsida. Vi håller intervjuer löpande.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om företaget
Verifone Sweden AB är Sveriges ledande leverantör av kortterminaler med tillhörande utrustning och tjänster. Företaget levererar lösningar för elektroniska betalningar till alla sorters miljöer - allt ifrån den lilla kvartersbutiken, till butiker i den stora internationella koncernen.Verifone-koncernen omvandlar dagliga transaktioner till möjligheter för den uppkopplade handeln. Vi ansluter mer än 26 miljoner betalningsenheter till molnet- genom att på så sätt slå samman handeln via nätet med handeln i butik skapas nästa generation av digitalt engagemang mellan handlare och konsumenter.

Vi har kunder och partners i mer än 150 länder, inklusive världens mest kända detaljhandelsvarumärken, finansiella institutioner och betalningsleverantörer. Verifone har mer än 20 miljoner betalningsterminaler och drygt 20 000 betalningslösningar för e-handelsplattformar installerade hos kunder runt om i världen. Verifone har 5600 anställda i 150 länder.

Om Next u

Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons. För att läsa mer om hur vi jobbar, besök gärna vår hemsida www.nextu.se

Sökord: kundsupport , kundtjänst , kundtjänstmedarbetare , kundtjänstarbetare , Stockholm , verifone . jobb , kundservice , kundservicemedarbetare , support , supportmedarbetare , teknisk support , kundservicearbetare , service, serviceyrke , kundbetjäning , kundhantering , kundbemötande , serviceminded , lediga tjänster, jobb utan erfarenhet, lediga jobb, extrajobb , student , studentjobb , studentpool , pool , extra jobb , helgjobb , jobba på helger , bemanning , rekrytering , next u , nextu

Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Next u AB

Adress
Next u AB
Västmannagatan 63
11325 Stockholm

Kontorsadress
Västmannagatan 63 11325 Stockholm

Jobbnummer
4747426

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Next u AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Next u AB: