Extrajobb inom bokning och administration
DB Schenker / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos DB Schenker i Stockholm,
Västerås,
Gävle,
Örebro,
Linköping eller i
hela Sverige DB Schenker i Sverige erbjuder allt från landtransporter, internationella sjö- och flygfrakter och konsulttjänster till lager- och logistiklösningar. Vi har 4 000 medarbetare och finns representerade på ett 50- tal orter i Sverige. Vi ingår i Deutsche Bahns AG:s transport- och logistikdivision. Vi arbetar aktivt med arbetsmiljö-, jämställdhet- och mångfaldsfrågor och uppmuntrar och stödjer alla medarbetare i företaget som vill utvecklas och ta större ansvar. Läs mer på
www.dbschenker.com/se DB Schenker är arbetsgivaren för dig med engagemang och servicekänsla och som trivs i en stimulerande roll där du själv kan påverka och göra skillnad. Vi erbjuder dig en flexibel tjänst i ett multinationellt företag med personlig och yrkesmässig utveckling. Vi är en mångkulturell arbetsplats och vi arbetar aktivt för en välmående och lustfylld arbetsmiljö genom aktiviteter som främjar god hälsa och gemenskap. Vi tror att det är den enskilda individens glädje och engagemang som gör skillnad. Bli en av oss!
Är du student och vill ha ett flexibelt och utvecklande extrajobb inom en global koncern? Är du engagerad och ansvarsfull, gillar kundkontakt och vill vara med där det händer?
Business Services består av avdelningarna bokning, trafikledning, produktionssupport och Control Tower. Här får du chansen till ett omväxlande arbete med mycket sociala kontakter med allt från chaufförer till kunder.
Dina arbetsuppgifter kommer att variera stort. Du kommer att få svara på våra kunders frågor gällande hämtning och leverans, inrikes- och utrikespriser, export-förtullning med mera. Arbetstiden är normalt förlagd mellan klockan 08.00 ? 17.00.
Din Profil
• Har haft dator och telefon som arbetsredskap
• Goda kunskaper i MS Office
• Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
För att kunna ha god förståelse för våra kunders behov och våra speditionella möjligheter är du ansvarsfull, flexibel och lyhörd. Du har förmågan att fatta beslut, är van att ställa upp för andra samt är alltid ärlig och rak i ditt sätt. Du är noggrann och serviceinriktad. Du är van att arbeta i ett högt tempo och trivs med att arbeta i grupp.
För att trivas och bli framgångsrik hos oss är din specifika kompetens lika viktig som din personliga kompetens och att du delar våra värderingar; Engagerad, Ansvarsfull och Open-minded. Engagerad innebär att vi lyssnar på våra kunder och kollegor och att vi gör det lilla extra för att skapa nöjda kunder. Med ansvarsfull menar vi att vi visar respekt för varandra och tar ansvar för helheten. Open-minded betyder att vi ifrågasätter det vi ser kan bli bättre och ändrar vid behov till nya arbetssätt.
Publiceringsdatum2019-01-09Så ansöker duTjänsten är placerad i Lunda/Spånga, Stockholm.
För mer information är du välkommen att kontakta avdelningschef Helena Holmbom på
helena.holmbom@dbschenker.com.
Skicka in din ansökan senast den 9 februari 2019 till:
www.hrsupporten.se/schenkerab.php Intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstid 6 mån eller mer
ErsättningTimlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-09
Ange följande referens när du ansöker: 05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGruppchef Helena Holmbom 072-2371502
FöretagDB Schenker
AdressDB Schenker
Fagerstagatan 47
16353 SPÅNGA
KontorsadressFagerstagatan 47
Jobbnummer 4544845
Observera att sista ansökningsdag har passerat.