Extrajobb i reception i Malmö

KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Malmö, Lund, Svedala, Trelleborg, Eslöv eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-05-31

Om tjänsten
Letar du efter extrajobb och vill jobba i sommar? Söker du ett flexibelt arbete inom service och administration? Har en annan huvudsklig syssla och vill kombinera det med ett receptionistjobb? Brinner du för service och kan arbeta minst 2 dagar i veckan? Då har du chans till att bli receptionist hos våra kunder i Malmö.

Vi ser helst att du är villig att satsa minst ett år hos oss och i gengäld erbjuder vi dig ett omväxlande extraarbete, en möjlighet att fylla på ditt CV och knyta kontakter inför framtiden. Arbetstiderna kan vara vardagar mellan måndag-fredag 08.00-17.00.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Med lång erfarenhet, kompetens och nära relationer är vi en ovanligt personlig HR-partner i en alltmer digital värld. Vi ser våra konsulter som mer än bara en resurs vi hyr ut, våra kandidater som kunder och våra kunder som samarbetspartners.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa genomsyrar allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer ingå i vår backup-pool där du får möjligheten att arbeta hos våra kunder i Malmö, men kan även få chans att jobba på andra uppdrag i Lund och Helsingborg. Som konsult ute hos våra kundföretag får du varierande och roliga arbetsuppgifter med fokus på service och administration.

Arbetet kan innebära:

• Klassiska receptionistuppgifter som att ta emot besökare, anordna frukost och luncher
• Vara behjälplig via telefon och mail
• Posthantering, inköp av kontorsmaterial
• Internservice, byte av lampor, toners med mera
• Konferenskoordinering

Kvalifikationer
• Har en annan huvudsaklig syssla. Exempelvis annat jobb, eget företag eller studerande
• Är minst 18 år och har en avslutad gymnasieexamen
• Talar flytande och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Erfarenhet av service och administration
• Kunskaper i Microsoft Office

Meriterande om du har erfarenhet av reception, administration och något större växelsystem.

Som person är du utåtriktad, har en hög arbetsmoral och ett genuint intresse av människor. På en ny arbetsplats kliver du in med självförtroende, engagemang och en positiv inställning. Du ser möjligheter och löser de problem som uppstår. Du är lojal mot din arbetsgivare samt mogen och professionell i ditt arbetssätt.

Start är omgående.

Övrig information
Detta är en generell annons och urval kommer att ske löpande för matchning av uppdrag. Skicka därför in din ansökan redan idag. Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mejl. Har du övriga frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Emmelina Thorup.

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm

Jobbnummer
7838341

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: