Extrajobb för universitetsstudenter till reception
KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Malmö,
Lund,
Svedala,
Trelleborg,
Eslöv eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-03-16Om tjänstenLetar du extrajobb och söker ett flexibelt arbete inom service och administration? Vill du utvecklas och öka din arbetslivserfarenhet genom nya spännande utmaningar? Brinner du för service och kan arbeta minst 2 dagar i veckan? Då har du chansen till att bli receptionist hos våra kunder i Malmö.
Vi ser helst att du är villig att satsa minst ett år hos oss och i gengäld erbjuder vi dig ett omväxlande extra arbete, en möjlighet att fylla på ditt CV och knyta kontakter inför framtiden. Arbetstiderna kan vara vardagar mellan 08.00-17.00.
Om företagetKFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Med lång erfarenhet, kompetens och nära relationer är vi en ovanligt personlig HR-partner i en alltmer digital värld. Vi ser våra konsulter som mer än bara en resurs vi hyr ut, våra kandidater som kunder och våra kunder som samarbetspartners.
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa genomsyrar allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterDu kommer ingå i vår backup-pool där du får möjligheten att arbeta hos våra kunder i Malmö men kan även få chans att jobba på andra uppdrag i Lund och Helsingborg. Som konsult ute hos våra kundföretag får du varierande och roliga arbetsuppgifter med fokus på service och administration.
Arbetet kan innebära:
• Klassiska receptionistuppgifter som att ta emot besökare, anordna frukost och luncher
• Vara behjälplig via telefon och mail
• Posthantering, inköp av kontorsmaterial
• Internservice, byte av lampor, toners m.m
• Konferenskoordinering
Kvalifikationer• Är minst 18 år och har en avslutad gymnasieexamen
• Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Erfarenhet av service och administration
• Kunskaper i Microsoft Office
• Meriterande om du har erfarenhet av administration och något större växelsystem
Som person är du utåtriktad, har hög arbetsmoral och ett genuint intresse av människor. På en ny arbetsplats kliver du in med självförtroende, engagemang och en positiv inställning. Du ser möjligheter och löser de problem som uppstår. Du är lojal mot din arbetsgivare samt mogen och professionell i ditt arbetssätt.
Övrig informationUrvalet av kandidater sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag för start omgående! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mejl. Har du övriga frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Emmelina Thorup.
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)
Arbetsplats KFX HR-partner Stockholm
Jobbnummer 7554329
Observera att sista ansökningsdag har passerat.