Extrajobb för studenter inom Reception och som värd/värdinna!
Palm & Partner Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
2017-09-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Extrajobb för studenter inom Reception och som värd/värdinna!" (publicerad 2017-11-06) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Palm & Partner Bemanning AB i Stockholm,
Järfälla,
Upplands Väsby,
Sigtuna,
Håbo eller i
hela Sverige Vi söker dig som är student och vill arbeta extra som receptionist eller konferensvärd hos våra kunder i centrala Stockholm. Vi söker dig som brinner för att leverera högklassig serivce och trivs med struktur och ta mycket eget ansvar. Passar det här in på dig? Välkommen med din ansökan!
Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personligutveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.
Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Arbetsbeskrivning
Du blir ansiktet utåt i kundens reception. I dina arbetsuppgifter ingår att ta emot besökare och bud, svara i telefon och koppla interna och externa samtal. Andra sysslor kan vara att utföra enklare administrativa sysslor, som hantera en del fakturor, ta emot företages post, boka konferensrum och beställa kontorsmaterial.
Vid uppdrag som konferensvärd kan arbetsuppgifterna vara att beställa catering, duka upp och duka undan, boka konferensrum, plocka ur diskmaskin, ställa i ordning konferensrum osv.
När ordinarie personal behöver förstärkning, blir sjuka eller är ledigha behöver vi dig som extra resurs!
Utbildning
Slutförd gymnasial utbildlning.
Erfarenhet
Minst tre månaders erfarenhet av liknande arbete. Du behärskar Officepaketet och har växel/telefonistvana. Meriterande är tidigare erfarenhet av inpasseringssystem och nyckelhantering, erfarenhet av att använda datoriserade telefonväxlar, hänvisningsdatorer och digitala besökssystem
Personliga kvalifikationer
Som person är du engagerad, nyfiken och social. Du är positiv, strukturerad, självgående och kommunicerar obehindrat i tal, och skrift, på både svenska och engelska.
Lön och anställningsvillkor
Timlön.Vid behov. Krav på annan huvudsaklig sysselsättning.
Ansökan
Urval och intervjuer görs löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista publiceringsdatum.
Ange vilken din andra huvudsakliga sysselsättning är i ditt personliga brev.
Välkommen med din ansökan!
Startdatum
Omgående
Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-09-22ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-03
Ange följande referens när du ansöker: 2291
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Wansölin
maria.wansolin@palmpartners.se 0733898810
FöretagPalm & Partner Bemanning AB
AdressPalm & Partner Bemanning AB
Kammakargatan 22
11140 STOCKHOLM
KontorsadressKammakargatan 22
Jobbnummer 3714952
Observera att sista ansökningsdag har passerat.