Extrajobb för IT-student som helpdesk-tekniker

Helsa Vårdutveckling Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2019-11-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Extrajobb för IT-student som helpdesk-tekniker" (publicerad 2020-01-07) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Helsa Vårdutveckling Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Vallentuna, Norrköping eller i hela Sverige

På Helsa verkar vi för att göra skillnad. Vi vill vara med och förändra dagens sätt att erbjuda hälso- och sjukvård, eftersom vi är övertygade att vi i framtiden kommer att kunna göra det mesta på ett smartare, smidigare och roligare sätt. Ett sätt som gör att våra patienter och kunder får en mer tillgänglig och anpassad hälso- och sjukvård, att våra medarbetare stortrivs på sin arbetsplats och där hållbarheten är en självklarhet. Vill du vara med på vår förändringsresa?



Tjänstens innehåll

Studerar du en teknisk eller IT-inriktad utbildning och vill skaffa dig erfarenhet inför kommande yrkesliv? Helsa Vårdutveckling söker nu en helpdesk tekniker till vår IT-avdelning.

IT-avdelningen levererar IT-stöd till ca 500 användare på flera platser i Sverige och driver just nu flertalet förändringsprojekt i syfte att förnya och förbättra IT-miljön. Tjänsten är på 30-40% och fördelningen av arbetstiden är flexibel. Inledningsvis är behovet 4-6 månader, men det kan finnas möjlighet till förlängning. Resor kan förekomma i tjänsten.

Dina arbetsuppgifter kommer bestå både av kontakt med slutanvändare och att lösa ärenden i IT-supporten som innebär installation och felsökning i våra system och kring tillbehör. Du bör ha åtminstone ett par månaders erfarenhet av felsökning och administration av klientdatorer i Microsoftmiljö. En del av arbetet innebär att uppdatera instruktioner och dokumentation som används av både slutanvändare och första linje tekniker.

Kvalifikationer och personliga egenskaper

Du har kunskap inom:

Microsoft Windows 10
Microsoft Office
Installation och felsökning av PC-klienter och skrivare

Meriterande kunskaper är:

Kontohantering i Active Directory

Som person är du prestigelös, serviceminded och vill jobba med förändringar. Du bör drivas av problemlösning, såväl små som stora problem.

I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval och välkomnar därför din ansökan snarast möjligt. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Helsa är ett privat hälso- och sjukvårdsföretag med över 500 medarbetare. Helsa har stabila och långsiktiga ägare som samarbetar med företag som bidrar till ett hållbart samhälle. Inom koncernen arbetar vi med primärvård och verkar på flera olika orter runtom i landet. Vi ser att en omvärld i ständig förändring ställer höga krav på oss som vårdgivare att följa med genom kontinuerligt utvecklingsarbete. Tillsammans utvecklar vi framtidens hälso- och sjukvård idag.

Varaktighet, arbetstid
30-40%. Tillträde: Enligt överenskommelse Visstidsanställning till 2020-05-06

Publiceringsdatum
2019-11-07

Ersättning
Timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Helsa Vårdutveckling Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2019/118".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Helsa Vårdutveckling Sverige AB (org.nr 556681-4157)

Arbetsplats
Helsa Vårdutveckling

Jobbnummer
4944584

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Helsa Vårdutveckling Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Helsa Vårdutveckling Sverige AB: