Extrajobb: Administratör Till Nespresso
Magna AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Magna AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Kundföretaget
Nestlé Nespresso är den ledande aktören på marknaden för premium portionerat kaffe av högsta kvalitet. Dem sitter i fina lokaler i centrala Stockholm. Läs mer på
http://www.nespresso.com/sePubliceringsdatum2015-10-06Dina arbetsuppgifterArbetsbeskrivning: Som administratör kommer du att ingå i ett sprudlande team som arbetar med att administrera Nespressos största kampanj. Du kommer arbeta med att administrera inkommande kampanjinformation, registrera kunder samt uppdatera och säkerställa kundinformation.
Arbetets omfattning: Heltid med ett rullande schema mellan 8:00-19:00. Uppdraget förväntas starta den 14 december och pågå till 29 januari. Du förväntas arbeta under annandag jul, mellandagar samt nyårshelgen
ProfilKompetenskrav: Vi söker dig som studerar och vill arbeta extra under december och januari. Du uttrycker dig väl i tal och i skrift. Du trivs i en miljö som ställer krav på effektivitet och hög service. Meriterande är om du tidigare arbetat administrativt, detta är dock inget krav. Du är även flytande i engelska och du har god datorvana.
Personliga egenskaper: För att lyckas och trivas i rollen är du en strukturerad och framåt person som alltid strävar efter att ge högsta möjliga service. Du gillar att arbeta i team och du löser problem på ett engagerad och effektivt sätt. Utöver detta är du social, flexibel och du trivs i ett högt arbetstempo.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Rebecca Liv på telefon: 08-501 685 09.
Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Varaktighet, arbetstid
Deltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-06
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 6329
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktRebecca Liv 08-501 685 09
FöretagMAGNA AB
AdressMAGNA AB
Industrigatan 4A
11246 Stockholm
KontorsadressIndustrigatan 4A, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2465126
Observera att sista ansökningsdag har passerat.