extrajobb - receptionist

Personalpoolen Mellansverige AB / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige

Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken.
Vi söker för kunds räkning dig som studerar eller har annan huvudsaklig sysselsättning och som vill och kan arbetat extra. Du skall arbeta i en reception/växel samt ha en del administrativa sysslor. Du kommer att vara företagets ansikte och/eller röst utåt och den första som kunden möter. För dig är det en självklarhet att alltid ge bästa servicen.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från kundservice i någon form. Du skall även tidigare ha arbetat med administrativa sysslor, såsom posthantering, sortering m.m.
Som person skall du vara villig att lära nytt, flexibel och positiv.
Du skall vara beredd på att tjänsten kan innebära jobb med mycket kort varsel vid t.ex. sjukdom

Publiceringsdatum
2009-11-16

Arbetstider och omfattning
Upplärning startar efter överenskommelse så snart som möjligt

Ersättning
lön enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-12-26
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Annica Ängerek, 019-126059

Företag
Personalpoolen Mellansverige AB

Adress
Personalpoolen Mellansverige AB
BOX 121
70142 ÖREBRO

Jobbnummer
537668

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

 

Prenumerera på jobb från Personalpoolen Mellansverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB: