Extra arbete som butiksmontör
Infopool / Däckmontörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla däckmontörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Infopool i Göteborg,
Malmö,
Stockholm eller i
hela Sverige Infopool är ett personaluthyrningsföretag inom information och kommunikation. Vi hyr ut projektledare, teamledare, tekniker, pressekretare, föreläsare, demonstratörer, konferencier, tidningsutdelare, värdinnor/värdar och informatörer till olika företag och informationsprojekt. Den personal vi hyr ut representerar våra kunder i olika situationer som t ex mässor, produktdemonstrationer, bolagsstämmor, butiksevents, PR-utspel, och roadshows.
Vi söker nu 10 personer som under två och en halv vecka ska byta ut skyltar hos olika återförsäljare i norden och delar av Baltikum. Omskyltningen skall ske med start i slutet av januari 2008. Vår kund i detta uppdrag är ett internationellt företag som har sitt skandinaviska huvudkontor i Stockholm.
Du kommer att bli tilldelad ett geografiskt område i närheten av din bostadsort.
Vi söker Dig som har några års arbetslivserfarenhet, är glad, positiv, händig, noggrann och tycker om att arbeta med service.
Du måste ha B-körkort, kunna hantera verktyg och inte vara rädd för att ta i. Erfarenhet av liknande och självständigt arbete är en merit. Vi ser gärna att du bor i Göteborg.
Vi ser fram emot att höra ifrån dig senast den 31 december 2007.
Ansökan skall innehålla personligt brev, CV samt bild.
Ansökan mailas till
jana.svala@infopool.seVid frågor kontakta projektkoordinator Jana Svala mellan kl 13.00-16.00 på nr 073-5063253.
Publiceringsdatum2007-12-18KörkortskravB körkort fordras.
Anställningstyp/arbetstiderJanuari tom mitten av Februari
ErsättningTimlön
Så ansöker duSista ansökningsdag 2007-12-31
Vi tar emot ansökan via epost:
jana.svala@infopool.seFöretagInfopool
64530 Strängnäs
Telefonnummer: 076-8949257
E-postadress:
jana.svala@infopool.se Jobbnummer 80125
Observera att sista ansökningsdag har passerat.