Experis söker Office Manager till internationellt bolag i Linköp

Experis Finance Huvudkontor / Receptionistjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Finance Huvudkontor i Linköping, Mjölby, Finspång, Motala, Norrköping eller i hela Sverige

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Publiceringsdatum
2015-12-09

Dina arbetsuppgifter
Experis söker en driven Office Manager för internationell kunds räkning i Linköping. Uppdraget är deltid (5 timmar per dag) och inledningsvis är det ett konsultuppdrag på tre månader med stor möjlighet till anställnings hos kunden.

Kunden är världsledande inom immateriella rättigheter och är specialist på IP-mjukvara och är en internationell leverantör av outsourcade juridiska tjänster med kontor i Europa, USA och Asien.

Som Office Manager i Linköping har du det administrativa ansvaret och antar en supportroll på kontoret som har ca 40 medarbetare. I rollen ingår ansvar för reception, inkommande och utgående post, samordning av leverantörer och tillhörande fakturering. Du fungerar också som ett stöd för HR-avdelningen och ekonomiavdelningen i London med lokala göromål.

Vem är du?
Vi söker dig som har goda administrativa erfarenheter och som är mycket bra på engelska (och svenska). Vi ser gärna att du har en ekonomisk utbildning och har arbetat som ekonomiassistent eller liknande. Du är trygg i att hantera ekonomisk information och har lätt för siffror, du har god vana av Office-paketet. Vidare är du lösningsfokuserad kan vara flexibel i ditt arbete. Kunden ställer höga krav på samarbetsförmåga, initiativkraft och att kunna hålla flera processer igång samtidigt. Det är viktigt att ha förståelse för kundernas behov och upprätthålla en professionell och affärsmässig relation i alla kontaktytor.

Vad kan vi erbjuda dig?
Med 1600 konsulter och 6500 genomförda rekryteringar bara det senaste året är Experis Sveriges största konsult- och rekryteringsföretag inom segmentet chef och specialist. Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.

Kontaktperson för detta jobb
Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan med registrerat och uppdaterat CV. Urval och intervjuer sker löpande så vi ber dig ansöka redan idag. Vid frågor maila eller ring gärna ansvarig konsultchef: malin.lindstrom@se.experis.com 013- 35 55 05

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
75% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Lindström

Företag
Experis Finance Huvudkontor

Adress
Experis Finance Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
2568138

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Finance Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Finance Huvudkontor: