Experis söker flera first-line supporttekniker till Karlskrona.

Experis IT, Karlskrona / Supportteknikerjobb / Karlskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Karlskrona, Ronneby, Torsås, Karlshamn, Emmaboda eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis IT, Karlskrona i Karlskrona, Växjö eller i hela Sverige

Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom IT via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis IT finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Vad kan vi erbjuda dig?

Vi erbjuder dig arbete i ett stabilt och positivt team med stor arbetsglädje där du kommer ha en betydande roll. Du kommer ha förmånen att verka i en miljö med stor erfarenhet och bred kompetens där nya och spännande utmaningar finns för dig med hög ambitionsnivå och arbetskapacitet. Tjänsten är en visstidsanställning med goda möjligheter till förlängning och tillträde sker löpande efter överenskommelse.

Som konsult för Experis kommer du kunna ta del av våra partnerskap med både stora och mindre företag över hela världen. Vår specialistkunskap om marknaden gör att vi snabbt kan hitta rätt utvecklings- och jobbmöjlighet för dig. Vi är experter på att se varje individs unika potential. Det är så vi lyckas matcha dig med ett företag där du kommer att trivas, utvecklas och inspireras.

Publiceringsdatum
2016-08-19

Dina arbetsuppgifter
• Ta emot felanmälan via telefon/portal och registrera ärendet i ärendehanteringssystemet.

• Initial felsökning och tillämpa kända lösningar för att snabbt återställa användarens problem.

• Administration av konton och behörigheter till olika system t.ex. AD, Exchange, VPN m.m.

• Följa daglig operativ verksamhet för kunden och hålla en överblick av aktuell ärendestatus i leveransen.

• Aktivt hålla sig uppdaterad kring våra interna rutiner/processer och arbeta efter dem.

• Hålla sig informerad om kunders avtal och arbeta för en jämn leverans gentemot kunds avtal.

• Utöver ordinarie arbetsuppgifter utgöra en flexibel resurs och aktivt verka för hög servicekänsla.

Vem är du?

• Du har ett stort intresse för IT och det är mycket meriterande om du även har en gymnasial- /eftergymnasial IT-utbildning.

• Det är mycket meriterande om du har tidigare erfarenhet av IT support.

• Du uttrycker dig väl i tal och skrift i både Svenska och Engelska.

• Du är ansvarstagande och strukturerad.

• Du är proaktiv och serviceinriktad.

• Du är uppgiftsorienterad och tycker om att arbeta både självständigt och i team.

• Du är lyhörd och har en förmåga att under stress finna rationella och smidiga problemlösningar.

• Du är öppen för förändring och tycker om snabba växlingar i arbetstempot.

• Du är serviceminded.

Kontaktperson för detta jobb
Vid frågor om tjänsten kontakta Edina Ekelund på Experis IT, telefon 0455-30 27 87 eller .

Du ansöker till tjänsten endast via registrerat eller bifogat CV på www.experis.se . Urval kommer att ske löpande, sök därför tjänsten så snart som möjligt.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-30
Ange följande referens när du ansöker: 9290
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elinda Söderberg Elinda.soderberg@se.experis.com

Företag
Experis IT, Karlskrona

Adress
Experis IT, Karlskrona
37135
37135 1080

Kontorsadress
Konstapelsgatan 33, plan 2

Jobbnummer
3001845

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis IT, Karlskrona

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis IT, Karlskrona: