Expeditionshandläggare till FMV Linköping

Arena Personal Östergötland AB / Administratörsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Östergötland AB i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige

Om tjänsten
Vi söker just nu en expeditionshandläggare till FMV Linköping. http://www.fmv.se/sv/Om-FMV/

Tjänsten avser huvudsakligen:
Expeditionshandläggaren arbetar främst med postöppning och hantering av värdepost, registrering och distribuering av inkommande och utgående handlingar samt tillhandahållande av allmänna handlingar i enlighet med svensk lagstiftning.

Kvittering, inventering, kopiering samt destruktion av sekretessbelagda handlingar är andra förekommande arbetsuppgifter.

Tjänsten startar så snart vi hittar rätt person, uppdraget är på 100% och pågår fram till juli 2018 med chans till anställning på FMV för rätt person.
Arbetstiderna är 7.30-16.00, måndag - fredag.

Detta är en säkerhetsklassad tjänst, utdrag ur belastningsregister samt säkerhetssamtal är ett krav.


Din profil
Krav på kompetens för expeditionshandläggare:

• Högskolekompetens med inriktning mot arkiv eller förvaltningsrätt, Arkiv och
informationsvetenskap (60 högskolepoäng) eller motsvarande är meriterande men inget krav.
• Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet inom aktuellt yrkesområde
• Goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift
• God datorvana
• God kännedom om regelsystem inom offentlig förvaltning samt vara väl förtrogen
med gällande lagar och föreskrifter inom området

För att klara detta uppdrag optimalt ser vi även att du är:

• Ansvarsfull
• Kan ta egna initiativ inom befintliga ramar
• Lojal
• Har en känsla för service
• Säkerhetstänk
• Drivande och klarar av ensamarbete.

Har du erfarenhet från affärsystemet Platina och Alma är det meriterande.
Passar du in i rollen? Sök redan idag då vi snabbt vill hitta vår nya medarbetare.


Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2017-09-26

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-15
Ange följande referens när du ansöker: 4967
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christian Olsson christian.olsson@arenapersonal.com 0709926347

Företag
Arena Personal Östergötland AB

Adress
Arena Personal Östergötland AB
S:t Larsgatan 41 3 tr.
58224 Linköping

Kontorsadress
S:t Larsgatan 41 3 tr.

Jobbnummer
3718382

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Östergötland AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Östergötland AB: